zondag 11 september 2011

YR ; Vernis Brillance - Chocolat

Onlangs sprong ik met mijn mamalief even mijn Yves Rocher finiaal binnen.
We keken een beetje rond, en natuurlijk word ik dan onmiddelijk aangetrokken tot de nagellakjes.

Ik had nog nooit iets gehoord van de vernis Brillance -collectie van Yves Rocher, wel al van de kleine flesjes. Deze waren 3 voor €5, maar deze heb ik aan mij voorbij laten gaan, omdat ik geen goede dingen over de kleintjes heb gehoord.
Dus keek ik maar naar de brillance lakjes. Deze stonden eveneens "in promotie".
Ze kwamen van € 7.90 en gingen naar €5.
In het flesje zit 5.5ml en zou "High colour & high shine" , dit is echter iets wat op zovele flacons staat.
Maakt Yves Rocher dit eindelijk eens ECHT waar?


Ik koos voor de kleur 105 - chocolat.
Ik was op zoek naar een kleur voor de winter, en vond deze best een mooie kleur in het flesje.


De lak op mijn nagels : Een beetje slordig gelakt, de restjes er nog niet afgehaald... Excusez-moi!
De lak dekt goed : heb op de meeste plaatsen maar 1 laagje gezet, bij anderen die het nodig hadden een 2e dun laagje. De droogtijd zit daardoor ook goed. Ik heb er voor de zekerheid enkele express-dry drops op laten vloeien (ik heb absoluut geen geduld om te wachten tot de lak 2u later pas ik uitgehard).


De lak heeft een simpel smal rond borsteltje, meestal vind ik dat brede platte borsteltjes beter lakken, al bij al lakt dit borsteltje ook goed, misschien eens mijn mening herzien?
"Den Yves" heeft gelijk : high color & high shine!
(De foto is in daglicht genomen wanneer de lak droog was, de lak is een beetje donkerder op de nagel als in het flesje naar mijn mening)
Dit is dus het resultaat dat je ook op je nagel krijgt!

Wat vinden jullie van dit lakje en hebben jullie zelf lakjes van Yves Rocher?

Geen opmerkingen: