zaterdag 17 september 2011

Essence - irreplaceble!

Vandaag een kleine post ,later dan verwacht maar ik heb een ongelofelijk drukke week gehad, met bergen werk voor school.

Ik laat jullie vandaag een essence-lakje zien.
Een nude-achtig ,gouden shimmer lakje,
Benieuwd naar dit lakje? Lees dan snel verder!



Ik vind het een vrij speciaal lakje.
Op de nagel lijkt het kleurtje lichtgoud-bruinachtig.
Mooi, maar speciaal.



(Ik had heel weinig tijd, te weinig om de lak die op mijn nagels zat eraf te doen en opnieuw deftig mijn nagels te lakken, Sorry!!)

Ik heb 3x één streep getrokken over een stukje papier.
Je ziet de gouden glitters duidelijk in het flesje.

Mijn mening?
Ik vind het wel mooi, maar ik zal sneller een ander kleurtje uit mijn collectie nemen.
Mooi maar niet fantastisch.

De lakjes van Essence zijn verkrijgbaar bij het Kruitvat

Wat vinden jullie van de Essence colour&go-lakjes? Zijn jullie voor of toch tegen?


Geen opmerkingen: