woensdag 11 april 2012

Mijn wishlist #1

We kennen het wel allemaal denk ik ...
Iets heeeeel graag willen, maar steeds uitstellen, of ook afstellen.
Wanneer je deze dingen opschrijft of samenvoegt in een lijstje krijg je wat ze noemen een 'wishlist'.
Ik kan jullie vertellen, de mijne is heeeeeeeeeeeel lang.
Op verschillende bladeren, worddocumenten, in mijn agenda, op losse blaadjes.
Overal vind je wel iets met opgekrabbeld wat ik nog graag zou hebben.
Ik heb hier voor jullie samengevoegd welke (beauty-)spulletjes ik nog graag zou hebben.


Het prachtige duo uit de LE dior 'Croisette'-collectie.
231 'Bikini' + 401 'Saint-Tropez'

Les Roses Ultimes de Chanel

Distraction + Tentation
(Koraaloranje + felroze)

Dior Addict collection
Nagellak + lipstick in 'lucky'.

De welbekende roos-gouden horloges van Michael Kors


Michael Kors large fulton satchel




Michael Kors Large Beedford Dressy Tote


Of toch maar die Louis Vuitton Speedy 30 Damier Ebene??



Jeetje, Michael Kors is blijkbaar mijn vriend lately ...
Dit was een beperkte greep uit mijn (High end-)wishlist van deze moment.
Now shoot; wat staat er op jullie wishlist?
 
Kleine oproep : wanneer iemand zich geroepen voelt om te sponseren? Mijn verjaardag is 12 juni.
Alvast bedankt!

1 opmerking:

Lonneke zei

Michael Kors large fulton satchel is gaaaf !
x