dinsdag 17 april 2012

Sneak Preview : Hunkemöller

Wat een weer weeral vandaag, argh!
Vreselijk vind ik dat, maar toen ik thuiskwam, toen ik mijzelf een warm koffietje gezet had,
een dekentje had omgeslagen en me aan mijn mails zette, kreeg ik enkele zomerse foto's binnen.
Bikinifoto's !!
Jawel, geloof het of niet, maar we komen stilaan tegen de zomer.
Iets wat we niet kunnen tegenhouden ; de bikini's worden uit die hoek van de kledingkast gehaald, en meer vooraan gelegd om er zo onmiddelijk te pakken te hebben
wanneer het -eindelijk- eens mooi, bikiniweer is!


Mijn favoriete, betaalbare, bikini's komen toch wel van hunkemöller.
Het Nederlandse lingerie-merk.
Vandaag laat ik jullie in preview zien, wat mijn Noorderburen bedacht hebben.



Gezicht van deze foto's is Sylvie van der Vaart.
Voor mijn Vlaamse lezers geen bekend gezicht, een mooi wel, bekend niet.
De 'Noorderburen' waar ik het eerder over had zullen Sylvie echter wel herkennen.





Dit is een mooi badpak,nee een prachtig badpak,
maar eerlijk gezegd niet iets wat ik zou dragen op strand.
Heb maar eens 2 bruine plekken en alles wit op je buik.
No thanks, not for me!


Dit is een bikini die ik zelf nog zeker zou kopen.
Ik ben daar heel moeilijk in, vind er nooit, maar koop er toch ieder jaar een stuk of 3 nieuwe.
En ja vaak bij Hunkemöller.

Tot hier de foto's, not much, maar het was een sneak peak binnen de nieuwste collectie.
De prachtige foto's met de rest van de mooie collectie en het pretty snoetje van Sylvie zijn te bewonderen in de etalages van Hunkemöller vanaf 23 april.
Lang hoeven jullie dus niet te wachten!

Liggen jullie bikini's al klaar voor het warme weer, of laat je die nog even liggen?




2 opmerkingen:

Sarah zei

Oeee pretty collectie :). Eenvoudig maar toch stunning!

Het weer zit idd dik tegen.
Liefs, Sarah
http://ethnicspring.blogspot.com

Lippylash zei

Woow die eerste bikini vind ik geweldig!!!