zaterdag 7 april 2012

Nagellaktrends zomer 2012

De maand maart is een maand met vele veranderingen.
De verandering van winter naar lente, zomeruur wordt weer gebruikt, we kunnen de eerste keren onze jas eens uitlaten, de eerste keer op een terrasje zitten.
We hebben afgelopen weken al enkele dagen van het zonnetje kunnen genieten.
Dat betekend dan ook dat de zomer weer in aantocht is.
Na een winter met wel best wat sneeuw in, is de zon er eindelijk ook weer bij.
Kleedjes, rokjes, shortjes, topjes, T-shirts, én felle kleurtjes nagellak mogen ook weer uit de kast gehaald worden. (Samen met misschien de eerste weken een zelfbruinend product?)

Maar wat is nu 'in' en wat moet je zeker hebben, voor op je nagels?
Dat ga ik jullie vandaag vertellen!


Het misschien wel meest gekende zomertrio, gewild door mening beautyliefhebber ;


De drie lakjes uit de primtemps collectie van Chanel.
Zelf heb ik van deze 3 pareltjes April in mijn stash.
En eerlijk gezegd ; dit is mijn absolute favoriete lak van deze moment.
Vorige week droeg ik dit lakje een volledige week.
 (mits retouches, want Chanel chipt vrij rapt als ook April, jammer )= ).
May is een lief roze kleurtje zonder enige shimmer in, wat ik op zich wel jammer vind.
Geen van de drie lakjes hebben shimmers in zich, maar bij may mist dit wel vind ik.
Ik vond morning rose van vorige zomer mooier door de shimmer als May van dit jaar.
June is een tangerine-kleurige lak die perfect aansluit op de tangerine trend van deze zomer.
Net toen ik de parfumerie binnenstapte om dit lakje ook nog in te slaan, was dit pareltje uitverkocht.
 
 
 

Het volgende duo van Dior komt uit de Garden Party collectie van Dior voor dit voorjaar/zomer.
Waterlilly (groen) en forget me not (paars).
Paarse lakjes zijn niet echt mijn ding, paars in het algemeen ook niet.
Het groen lakje vind ik nog het mooist staan bij meisjes/dames met een iets donkerdere huidskleur op de handen. Zo komt de kleur mooi tot zijn recht.



Lancôme pikt op een andere trend in ; pasteltinten.
In hun voorjaarscollectie heeft Lancome namelijk 3 pastellakjes gestoken die nog eens vernoemd zijn naar macarons.
Green almond - Rose Tangerine - Rose Macaron
Leuke kleurtjes.
Enkel zijn pasteltinten niet aan mij besteed.
Ik heb het in de zomer graag knallend!

Ook bij YSL zien we gelijkaardige tinten terug als we hierboven al zagen.
Een chocoladebruine kleur voor dames die het liever klassiek houden.
Weer een mintgroene tint, tangerine/oranje en een lief roze tintje.
Gelijkaardige tintjes als bij Dior en Chanel.



Bij NARS zien we kleurtjes verschijnen waar mijn hart wel een sprongetje van maakt.
Lekker fel en kleurrijk!
Mandarijnrood, mintblauw, fel geel, knallend roos.
I love it!
Dit geeft me een echt zomergevoel.
Deze zomer kan àlles, zolang het maar knallend is.


Teal Topaz bij Estee Lauder, een turquoise blauwe lak.
Erg zomers! Dit kleurtje doet me denken aan witte stranden en een gebruinde huid!
Leuk!

In de voorjaarscollectie van Essie zit alles!
Een mintgroen lakje, pasteltinten, maar ook het felroos en oranje.
Essie heeft verschillende zomertrents gecombineerd, leuk!
Op mijn wishlist staat de fushia roze lak, deze heeft een prachtige blauwe schijn. LIKE


Alles op een rijtje ; alles kan! Pastel, of net heel hevig.
Wat jij mooi vind, wat jij leuk vind staan, draag het hoe jij wil.
Liever een kleurrijke nailart? Nog beter!
Niets is te kleurrijk deze zomer.

Waarvoor gaan jullie, pastel of liever hevige tintjes?



 

Geen opmerkingen: