vrijdag 13 april 2012

Rodania (Re)Take Time Collection

Rodania, dat merk kennen jullie misschien al wel?
Voor diegene die me niet kunnen volgen, vandaag gaat het eens niet over nagellak of eyeliner.
Maar over horloges! Rodania is een merk van horloges.


En een horloge rond mijn pols is nu het enige waar ik echt niet graag zonder buiten kom.
Make-up maakt me minder uit, zonder horloge voel ik me echt 'naakt'.
Ikzelf heb geen horloge van Rodania, maar mijn mama heeft er zo'n twee van.
(Ja mijn mama heeft denk ik zo'n 4 horloges en neen, het is nog niet genoeg.)

Haar eerste rodania horloge heeft ze van mijn papa gekregen voor moederdag.
Een tijdloos model, dat ze nu nog iedere dag draagt.
Bijna iedere dag, de afgelopen (ongv.) 12 jaar.
See my point??
Het uurwerk is perfect draagbaar overdag, maar ook bij een galakleedje staat het horloge nog.
Dat is net wat Rodania zo typeerd!
Vandaag kreeg ik dus de nieuwste collectie in mijn mailbox en deze wil ik jullie niet onthouden!



Rodania zegt "het merk wil mensen inspireren om mensen opnieuw tijd te nemen."
Wauw, over deze zin heb ik lang, lààààng zitten nadenken.
Tijd, het is iets waar we geen vat op hebben.
Wat ons voorbij vliegt zonder dat we er erg in hebben, helloooo 13 april vandaag al.
Ik zei gisteren nog, tijdens een avondje uit, tegen iemand dat het snel weer nieuwjaar zal zijn.

Maargoed, terug naar de kwestie.
Erg mooi voorgesteld met een inspirerende tekst van Rodania, waar je ook echt over gaat nadenken.
Ook zegt dit merk toegankelijk te zijn, warm en vriendelijk.
En dat is ook effectief waar. Rodania is een goed betaalbaar merk,
met mooie,klassevolle en tijdloze horloges.
Met verschillende soorten en collecties in hun assortiment zodat er voor ieder wat wils bijzit! 
Leuk!
Ziet de collectie er even leuk uit?


Dit is een mannenmodel, ja ladies, ook de heren komen vandaag aan hun trekken op Colourblogs!
Wauw, dit is een model wat ik, moest ik een man zijn, ook zou kopen.
Stoer, mannelijk maar toch stijlvol en klassiek.


Dit model is al helemaal mijn stijl!
Iets minder opvallend zonder rode accenten, maar ook mooi en stoer model.
Met de chrono's in het midden, en fijne afwerking.
Mooi!


Dit is zo'n modelletje waar ik het over had dat zo tijdloos is.
Mooi voor de zomer, met de witte tussenschakels.
Dit kan bij alles ; casual, classy, whatever you want!
Dit model raakt niet snel "uit" de mode en hier staat geen echt bepaalde leeftijd op.

Ikzelf heb ook een zilver-witte uurwerk emt witte tussenschakels en chrono's in het midden.
Dit vind ik nog steeds prachtig, al heb ik deze al bijna een jaar iedere dag aan mijn pols gezien.

Some pretty eyecandy :


En om af te sluiten :

Ik vind deze collectie zeker een winner!
Mooie horloges, voor iedere gelegenheid.
Tegen niet zo'n hoge prijs.

What are your thoughts?


Dragen jullie zelf iedere dag een horloge?
Of kunnen jullie perfect zonder?




1 opmerking:

Lonneke zei

ik draag bijna iedere dag mijn oozo horloge !
x