donderdag 12 april 2012

Catrice - The pinky and the brain

Ik weet dat het niet echt weer is voor felle lakjes, maar ik doe het toch.
Omdat ik de zon in mijn nagels wil terugvinden!
Ik weiger om een stapje terug te zetten naar mijn 'winter'-lakjes.
12 april vandaag en ik draag vandaag dan ook een felroze kleurtje!


The pinky and the brain van Catrice.



Lekker fel op het eerste zicht al he?
De eerste warme dagen van maart heb ik altijd een neon roze kleurtje opgehad.
Voor dat extra summerfeeling, dat ken je wel ...

Ik had stiekem gehoopt dat Catrice even fel en neon ging zijn.
Maar dat was een stapje te ver voor nu, too bad!


Anyway, lekker fel is-ie dus wel. (Hà, nu gaan we ook nog rijmen!)
Lekker knalroos, hevig barbieroze, Name how you like it.
De lak heeft geen shimmer en een highshine-finish.

De verpakking is hetzelfde als de andere Catrice lakjes,
en ik heb reeds meerdere keren laten vallen dat ik het vernieuwde, bredere kwastje
fan-tas-tisch vind.
In één beweging is je nagel gelakt, en de droogtijd van deze lakjes zijn ook dik in orde!

Kortom ...
Een fijn zomerlakje!!

De lakjes van Catrice zijn te vinden bij Kruitvat, voor €2,49
Wat dragen jullie vandaag op je nageltjes ladies?




3 opmerkingen:

Littlefashiolista zei

wat een prachtig lakje!

BeautyLoves zei

Helemaal mijn type kleur! En de namen van Catrice vind ik ook altijd leuk gevonden :)

Sarah zei

Wauw mooi kleurtje, en die naam damn :)