dinsdag 10 april 2012

Nail polish by H&M - Chicka Boom Boom

Toen ik vanmorgen naar buiten keek en het ook nog eens hard hoorde regenen, werd ik niet zo blij.
Een hele vakantie regen? Djeeez, weer typisch ...
Dus besloot ik mijn nagels met een fris en zomers kleurtje te verwennen.
Hiervoor koos ik een lakje dat ik enkele weken geleden bij H&M had gekocht.
Eerlijk gezegd had ik hier niet veel van verwacht.
Maar het heeft me, samen met de kleur verblufd.


Benieuwd wat het resultaat is geworden?
Lees gauw verder ...

Nagellak van H&M...
Wat kon dat nu zijn dacht ik?
Maar toen ik enkele positieve reacties op andere cosmetica zag van H&M werd ik toch erg benieuwd.
Dus tijdens mijn laatste shoppingtripje in Antwerpen was ik even aan het rondsnuffelen tussen de make-up.
Ik had al enkele kwasten van H&M.
Waaronder de oogschaduwkwasten en blushkwast, en hier ben ik zeer tevreden over.

Dus was ik aan het kiezen tussen het aanbod aan nagellakjes.
Wat trouwens vrij uitgebreid is, met zowel zomerse als neutrale tinten.
Ik besloot een knaloranje lakje mee te nemen, Chika Boom Boom.
De naam alleen al, so funny H&M!

Ik verwachte een waterachtige substantie en een kleur die verschillende laagjes nodig had om dekkend te zijn ... En wat kreeg ik?

Foto genomen in daglicht

BAM! Knal oranje...
Chica Boom Boom heeft me volledig van mijn sokken geblazen :
De kleur is zo goed als dekkend in 1 laagje (een tweede kan nooit kwaad)
Chica Boom Boom heeft een hoogglanzende finish, YES!
En de droogtijd zit ook goed.
En, ook niet onbelangrijk op een moment als vandaag ; instant zomergevoel terug!

H&M ; you did it!
Ik ben alvast fan van dit lakje, en zal zeker nog enkele kleurtjes gaan inslaan.

De H&M lakjes zijn verkrijgbaar in de wat grotere H&M met cosmetica(-corner??).
Voor de kleine prijs van € 3,95 is het lakje van jouw en krijg je 9ml.

Hebben jullie ervaring met H&M cosmetica?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Heb onlangs ook 3kleine lakjes gekocht bij de H&M en had er inderdaad ook niet al te veel van verwacht maar toch ... Ik ga meer nagellak van daar kopen.
Het kleur van jou nagellak vind ik ook wel leuk, heel leuk zelf ;)

Lise X

Yara zei

Mooi lakje (:
In welke H&M heb je die gekocht?of gewoon aan de kassa?
x