zaterdag 8 oktober 2011

Catrice LE - Big city life review

Ik ben zoiezo al een fan van de LE-collecties van essence en catrice die bijna maandelijks uitkomen.
Ik wil dat ook van bijna iedere LE-collectie van deze budgetmerken, iets kunnen bemachtigen, al is het maar omdat ik de verpakkingen van het product spannender vind als de 'gewone' producten.
En vanaf half oktober ligt de nieuwe van Catrice normaalgezien in de rekken.
Deze LE, big city life genoemd, spreekt me erg aan.
In de collectie zitten 4 paletjes met bijpassende nagellak, aangepast aan een bepaalde wereldstad.
Bovenstaand paletje komt uit de Berlin-collectie , in het paletje zitten 6oogschaduwkleuren, 2tinten rougen, een "professioneel" borsteltje en een penseel om het aanbrengen soepel te laten verlopen.

Benieuwd naar de andere paletten?
Lees dan snel verder!



Verder in de collectie zit nog London :


New York  :


en last but not least, Sydney :


De palettes zijn apart van de lakjes verkrijgbaar, wil je dus bv. een newyork-palette ,maar een London-lakje, valt dit perfect te combineren.

Wat vind ik van de nieuwe LE-collectie?
Ik vind deze echt wel geslaagd!
Ik vind het uiterlijk van de palettes en de lakjes heel mooi : niet alleen dragen ze de naam van een wereldstad, een bekend beeld dat we hebben van de stad staat ook gedrukt op de lakjes en paletjes.
Mijn favoriet is het Berlin-paletje, en het lakje.

De collectie is verkrijgbaar van half oktober tot en met eind november, en is verkrijgbaar bij het kruitvat.

Wat vinden jullie van de nieuwe LE-collectie?

Geen opmerkingen: