maandag 3 oktober 2011

Gosh - Neon baby!


Door het warme weer van de afgelopen dagen ,kreeg ik weer zin in een mooie hevige zomerkleur.
Voordat mijn zomerlakjes allemaal weer voor minstens 6à7 maanden de kast in verdwenen, besloot ik nog een (misschien laatste) keer mijn nagels het kleurtje van mijn favoriete nagellak te geven.

Dat kleurtje is een limited edition van Gosh, van afgelopen zomercollectie.


Benieuwd naar de kleur?
Lees dan snel verder!







Zoals ik al zei door het zomerweer, vond ik het wel eens leuk om nog eens flashy nagels te hebben.
Dus koos ik voor de neon-kleur van Gosh.
Deze zat afgelopen zomer in de collectie als special edition zoals op het flesje te lezen staan.

Ik moet wel even zeggen dat de kleur die jullie zien op de foto, niet helemaal overeenstemt, doordat mijn camera de neon-tint niet kon pakken.
In werkelijkheid is het deze kleur, maar dan wel nog veel feller.
De kleur is perfect voor in de zomer, en staat zeker mooi wanneer je mooie gebruinde handen hebt.
(wat bij mij jammer genoeg niet het geval is)

Een ander punt is de huidbaarheid : (zonder topcoat!!)
Ik heb van Gosh-lakjes niet zo heel veel goeds gehoord.
Behalve dan over miss minty en yellow bombay van deze zomer.
Neon baby! is mijn eerste lakje van gosh ,en de houdbaarheid heeft me echt overtuigd!
Ik draag deze lak, op het moment , al 3hele dagen lang.
Zonder nog maar één kleine chip eraf!
Dit is de tweede keer dat ik de lak draag, en de vorige keer droeg ik hem 5 dagen geloof ik voor ik hem er heb afgedaan.
Je hebt sneller zin in een ander kleurtje dan dat neon baby! chipt.

Doordat het een LE van Gosh was, weet ik niet of je deze lak nog kan vinden in de kruitvat in je buurt.
Zeker niet in druk bezochte, grote kruitvatfinialen denk ik.
Maar misschien heb je nog wel heel veel eluk en vind je deze ergens verdwaald tussen douchegels of boeken in je kruitvat.
Want toen Essence en Catrice hun assortiment aan het vernieuwen waren, deed gosh dit op hetzelfde moment ook.
De lakjes van Gosh kosten normaal € 6,99, maar doordat deze uit de collectie ging ging er 50% vanaf.
Want het lakjes bracht op €3.49.


Doordat de kleur zo mooi is en de houdbaarheid zo goed is, is gosh neon baby zeker mijn favoriete zomerlakje!

Hebben jullie ook zo'n favoriete zomerlakje?







Geen opmerkingen: