zondag 16 oktober 2011

Catrice - liquid liner waterproof

Vandaag stel ik jullie voor aan een van mijn favoriete producten van dit moment :
De catrice liquid liner - Don't leave me
Ik kocht dit ongeveer eind augustus tijdens de opruiming van Catrice
Ik zag een andere blog waarop deze eyeliner werd aangeprezen als "heeeeel goed".
En omdat ik bijna dagelijks zo'n product gebruik, dacht ik hem ook eens te testen.
Ik zag hem liggen en laadde hem meteen in mijn mandje.



Benieuwd naar deze eyeliner?



Is deze eyeliner nu werkelijk zo goed?


(De plek op mijn hand is oogschaduwbasis)
Je ziet bij de horizontale streep die ik getrokken heb op mijn hand dat de eyeliner enorm goed gepigmenteerd is.
Hij trekt fijne lijntjes en is heel waterproof.
Je kan tranen met tuiten huilen en toch zal je deze eyeliner (niet volledig natuurlijk) maar toch zal je deze eyeliner nog boven je oog zien zitten.
Wanneer ik deze eyeliner draag voor school is hij er 's avonds nog steeds.

De eyeliners zijn verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren : 2 zwarte, zilver, goud en een bruine tint.
De eyeliner is handig in gebruik als je vloeibare eyeliner gewend bent. Je moet ook bijna voorzichtig zijn om je lijntje te trekken, maar eens je gewend bent aan de eyeliner gaat dit vanzelf.


Tip : heb je toch een foutje gemaakt, en je hebt net een hele look met oogschaduw gemaakt, neem dan een droog wattenstaafje en ga over het plekje dat je gemist hebt.
Zo gaat niet alles verloren!
En oefening baart kunst!

Deze eyeliner van Catrice kost ongeveer €3.99 (geloof ik), komt in 5 verschillende kleuren en is verkrijgbaar bij het Kruitvat (En in NL trekpleister)


Hebben jullie eyeliners van catrice? Vinden jullie deze fijn werken?

2 opmerkingen:

Tessa zei

Ben het met je eens, vond hem eerst heeeel slecht omdat als je knoeit heb je het zitten maar als je voorzichtig bent is hij wel ok :)

Evelyne Colourblogs zei

Inderdaad, je knoeit gemakkelijk, maar eens je ermee leert werken, is het echt een fijne eyeliner!