maandag 24 oktober 2011

Tag : iPod Shuffle

Vandaag werd ik getagddoor de lieve schrijfster Tedje van een hele fijne blog : Teddlicious . De tag gaat over muziek dit keer : neem je iPod, zet hem op Shuffle, en deel welke de eerste 5 liedjes zijn die worden afgespeeld.


Benieuwd welke nummers dit zijn?


Nummer 1 :  Get outta my way- Karma
Toevallig!
Mijn vriend maakt muziek, en natuurlijk staan er op mijn iPod enkele nummer van hem!
(Link naar videoclip!)

Nummer 2 : Rabiosa - Shakira ft Pitbull
Dit vind ik zo'n aanstekelijk nummer. De melodie alleen al blijft een hele dag in mijn hoofd hangen.
En het zomerse deuntje zorgt ervoor dat ik even mijn koude handen niet meer voel, en met mijn hoofd ergens warmer zit.

Nummer 3 : Welcome to St-Tropez- DJ Antoine
I loooove this song!!


Nummer 4 : Empire state of mind - Jay-Z ft Alicia Keys
Het nummer is nu enkele jaren oud geloof ik, en nog steeds vind ik het prachtig.
Ik vind de stem van Alicia Keys ongelofelijk mooi, en vind de clip van het nummer geweldig!

Nummer 5 : Forgive me -Leona Lewis
Dit is een nummer waarbij is spontaan mee begin te neurieën, neurieën inderdaad, want aan de stem van Leona Lewis ga ik me niet wagen.


Bedankt voor de tag Tedje!

1 opmerking:

Tedje zei

Superleuk dat je de Tag over hebt genomen! Ik vind Rabiosa echt een superleuk liedje!