zondag 9 oktober 2011

Essence LE - Vampire's love

Gisteren vertelde ik al dat ik gek ben op de LE-collecties van Catrice en Essence.
Ik stelde jullie gisteren de nieuwe LE-collectie van Catrice 'In The City' voor, vandaag laat ik jullie de nieuwe van Essence zien : 'Vampire's Love'.
Sinds vampire diaries en dergelijke van dat soort films en series zijn vampieren enorm populair geworden.
Essence zag dit ook en ontwikkelde enkele leuke LE-producten.

Benieuwd naar de volledige LE-collectie?
Lees dan snel verder!


Palette (€3,79)
Ook dit keer komt Essence met een paletje, shimmer en mat door elkaar denk ik.
6 kleurtjes oogschaduw voor een hele budgetvriendelijk prijs!


Lakjes (€1,79) 
Zoals bij iedere LE van Essence komen ook lakjes.
Best leuke kleuren.
De lakjes bevatten 10ml (normale colour&go-lakes 5 en de prijs bedraagd €1.29)
Een hele budgetvriendelijke prijs voor een leuk kleurtje op je nagels!
01 Gold old buffy
02 into the dark
03 True love
The dawn is broken
  05 Hunt me if you can

Blush (€2,49)
Blush in een potje, met een pompje aan.
Heel praktisch lijkt me, de blush lijkt me echter wel heel erg rood.
Als hij zo ook in het echt is, zal je voorzichtig moeten zijn met de dosering ervan.
We willen er niet als een clown bijlopen he ;-)

Lipstain (€1,99)
Hier ben ik erg benieuwd naar!
De lipstains komen in 2kleuren, felrood en roze.

Volumizing Lash Powder
Hier heb ik zo mijn vragen bij.
Dit wit poeder zou je wimpers groter doen lijken, en is geleverd met een kwastje.
Vreemd, vind ik.

 Highliter (€2,99)
Geeft een gezonde gloed aan je gezicht.

En erg verassend: Eau de toilette (€6,99)
Een parfum van Essence, ik snap dat er meisjes zijn die dit dolgraag willen proberen maar mij spreekt het eerlijk gezegd niet echt aan.


Wat vind ik van de collectie?
Best leuk , maar ook niet meer als best leuk.
Zo heb ik bijvoorbeeld mijn vragen bij het wimperpoeder?
Hoe kan je dit aanbrengen? Wit poeder met een kwastje in dat je wimpers zou verlengen?

Op mijn wishlist?
- 01 Gold but Buffy
- 04 The dawn is broken
- 05 Hunt me if you can
Lipstain en shimmer powder.

Wat vinden jullie van deze LE-collectie? Hebben jullie al producten gezien die jullie zeker willen van deze collectie?


Geen opmerkingen: