zondag 5 augustus 2012

Beautybits

De beautybits, iets wat bij Misslipgloss.nl vaker verschijnt, en ik wel best leuk vond.
Random beautyspulletjes waar mooie foto's van gemaakt zijn.
Ik kreeg onlangs een compliment van een andere beautyblogger dat mijn foto's er goed uitzien.
Dit vond ik erg leuk om te horen! Ik werk maar met een gewone Canon-digitale camera,
ken niets van fotografie, geen enkele van mijn foto's is ook maar iets bewerkt,
dus ik vond dit echt leuk om te horen, hmm nee lezen.

Vandaag laat ik jullie enkele foto's zien, al dan niet al verschenen in een ander artikel,
anders komen ze zeker nog aanbod, waar ik foto's van heb genomen,
waar ik eigenlijk toch wel een beetje trots op ben, ik zou ze zo geschoten kunnen hebben met een spiegelreflex van €800, maar neen, met mijn digitale camera gemaakt, en nu hier voor jullie tentoongesteld.

Let's take a look...

De zwarte gel liner van Essence toen ik hem net had gekocht, razend benieuwd was ik!
Mijn eerst gel eyeliner, en nu enkele maanden later, is hij nodig aan vervanging toe,
ik gebruik hem elke dag, en ben er nog steeds super tevreden van!


Ik heb nooit het heel 'jeeeeeej de pan geraakt'-ding waar beautybloggers zo blij om zijn.
Dit is een blush van Yves Rocher, kostte me maar €7 geloof ik,
en is nu niet meer te koop. En ik heb de pan geraakt.
Ik was alles behalve blij! Dit is de meest prachtige, intens gepigmenteerde, met gouden shimmer, ongelofelijk mooie blush.
En daar is dan de pan, ik durf het nu niet meer gebruiken, omdat ik niet wil dat hij op geraakt.
Yves Rocher, pleazzzz neem deze geweldige blush terug in het assortiment.


Ik koop, en koop en koop maar producten... Zoals deze lipsticks, ik heb ze gedragen ja!
Misschien 3x op de 4maand tijd dat ik ze al heb. Ik doe ze op en doe ze er weer af.


Een paletteje dat ik kocht bij TBS tijdens de solden.
Normaal kost dit palette €22 en ik kocht het voor €5.
Swatches volgen later!

Dit was liefde op het eerste zicht. De ombre blush die in de Miami Roller Girl collectie zit van Essence, de blush loopt van hevig oranje naar fushia roze met in het midden een koraal tint.
Deze is ge-wel-dig!
Swatch volgt ook later...

Dit is geen nieuw product, maar wel een product dat ik net ondekt heb.
Omdat de zon er maar niet doorkomt, geef ik mijn gezicht dan maar een kleurtje met
bronzer en zelfbruiner... En dat werkt want ik krijg langst alle kanten te horen dat ik een mooi bruin kleurtje heb, mission accomplished!
Dit is het Essence Sun Club all over shimmer powder, en ik gebruik het iedere dag.
Zowel voor wat glans op mijn jukbeenderen als wat shimmery glitter op mijn decolté.


Nagellakjes die je al kon spotten in een ander artikel.
2x gewonnen!


Beauty on a budget, niks mis mee! Ook Essence heeft hele fijne producten.
Zo ook deze XXXL nude-lipgloss, i love it!


En dit, mijn liefste lezers, is mijn nieuwe grote liefde.
Een prachtige lipgloss, van Yves Saint Laurent,
enkel een tipje van de sluier, maar een swatch volgt gauw ...



Van verschillende van deze producten mag je nog een review verwachten!

Until next time
Evelyne xxx

1 opmerking:

Unknown zei

de eyelinner is idd super ;) <3 lovies!