woensdag 1 augustus 2012

Nieuws uit beautyland 08/12

1 augustus 2012
Kunnen jullie dat geloven? 1 augustus!!
De tijd vliegt voorbij, zeker omdat ik een hele maand heb gewerkt en het zo'n slecht weer was.
Ik wens voor ons allemaal een hete maand augustus, en die eerste augustus is al goed begonnen!
Warme temperaturen, daar horen zomerse producten bij.
1 augustus is voor veel merken een vaste datum voor een release van een nieuw product.
Vandaag zet ik de laatste nieuwe producten en collecties even op een rijtje!


Lees snel verder voor het nieuws.


Essie : Poppy Razzi!
Action - Bazooka - ... - Lights
Hoewel je het niet iedere dag merkt,
ja hoor het is nog steeds zomer, of het zou het moeten voorstellen.
Ondanks de zon er niet iedere dag even fier doorkomt,
kunnen we een zomers tintje geven aan onze nagels en teentjes,
met de nieuwe felle collectie van Essie.
Deze komt met 4 felle tinten en 1 witte nagellak.
Dit trukje heb ik onlangs zelf ook ondekt ;
Smeer 1laagje of 2 (afhankelijk van hoe goed je witte lak dekt)
en zet daarover 2 laagjes van je felle of neon-lak,
en hij is een stuk feller en ook omdat neon-lakjes de reputatie van slechtdekkend hebben,
kan je dit op deze manier gemakkelijk oplossen!

Essie Poppy Razzi collectie,
verkrijgbaar bij Kruidvat en DI voor € 10,99 per flacon.
Release : 1/08/2012


Maybeline Dream Fresh BB cream skin perfector


BBcreams schieten de laatste maanden als paddenstoelen uit de grond.
Ik vind een BBcream een heel fijn product, en ben benieuwd naar deze.
Ik was erg tevreden over de Garnier BBcream voor gecombineerde tot vette huid.
Hopelijk gaat deze mijn favoriet achterna,
Het is de tweede BBcream die Maybeline uitbrengt,
al viel de eerste niet erg in de smaak, met de gekleurde bolletjes pigment,
die nogal eens oranje strepen tot gevolg gaven.
Benieuwd naar deze!

Verkrijgbaar in 4 tinten
verkrijgbaar bij de drogisterij en ik schat dat deze BB rond de € 11 zal kosten.
Release : 1/08/12

Garnier Fructis Sansation Shampoo
Fijne shampoos die je haar een frisse boost geven
Citrus Mint Fresh, Grapefruit Tonic en Fruity Passion
ideaal voor de zomer, lekker fris en fruitig.
Prijs : € 2,99
Release 1/08/12

Redken Heat Styling Collection

Het is algemeen geweten dat de warmte van stijltang of krultand en föhn
 alles behalve goed is voor onze oh zo kwetsbare haartjes.
Met gespleten, droge haarpunten tot gevolg. No thanks.
Redken, een van mijn favoriete kappersmerken trouwens,
komt met een nieuwe lijn producten die je haar beschermen tegen deze schaddelijke hittes.

Prijzen tussen € 21 en € 27

Redken Smooth Lock Collection

De nieuwe verzorging met thermo-technologie die droog en rebels haar in de hand houdt.
Je haar is weer glad en soepel in een handomdraai.

Prijzen tussen € 20 en € 30


Op mijn wishlist : het felle lights lakje van Essie en de producten van Redken wil ik ook wel eens proberen, ook de shampoos van Fructis ben ik erg benieuwd naar.

Hebben jullie iets gezien wat op jullie wishlist komt?

3 opmerkingen:

Hafsah. zei

erg leuke wishlist! xx

Anoniem zei

Ik wil wel nog een essiekleurtje aanschaffen :)

Jolien zei

De Smooth Lock is echt fantastisch en heeft een super geur !