vrijdag 3 augustus 2012

FOTD : Signature with a wing

Een dagelijkse ooglook, signature look, een look die we zodanig onder de knie hebben dat we op 5minuten de deur uitkunnen.
Vandaag laat ik jullie de mijne zien, basic maar vandaag zat er een wing bij.
Een wing waar ik wel best trots op ben, dit doe ik niet iedere dag, maar de oogschaduw klopt wel.
Dit is ook de eerste look die ik online zet, ik ben dan ook nog volop aan het oefenen met kleuren
om de meest fantastische kleurrijke looks te kunnen maken.



Een bruine smokey eye, dit doet mijn grijsblauwe ogen extra opvallen.
De wing is er maar heel af en toe bij, op dagen dat ik me wil optutten en er tijd voor heb.

Ik ging voor een nude lippie, die hier wat meer naar de roze kant neigt dan hij effectief was.
Dit is mijn nieuwe beauty : de Dior Rouge in 314 Angelique beige met een laagje transparante gloss.


Verder ging ik voor een glowy face, de blush is van Estee Lauder, een oudere,
waar ik nog eens een artikel over moet schrijven. Genoteerd op de 'to-do list'.
Ik gebruikte ook nog een beetje Essence all over shimmer powder om het te doen glanzen.
Mijn wimpers lijken gigantisch door de Mac Zoom Waterfast Lash Mascara



Gebruikte gezichtsproducten :

Catrice infinite matt foundation
Estee Lauder blush
Essence sun club all over shimmer (blondes)


1 opmerking:

Sarah zei

Ik vind de look echt gorgeous! die lippen wow! mooi gedaan meid :D