zaterdag 4 augustus 2012

Guess by Marciano fall 2012

Guess, een merk waar mijn kast van volhangt.
Ik vind het een fijn merk, met kwalitatief goede kledij en ook is het niet té duur.
Met het schommelende weer, hello rain long time no see, is het misschien al eens tijd om de trends en collecties voor de komende winter in te blikken. Jammer want ik had gehoopt op een zomer,
30° volle zon, shortjes, bikini's, jurkjes, strand, cocktails, al de goede dingen die een zomer MOET hebben. Jammergenoeg is onze zomer eerder : lange broek, dichte schoenen, een grote tas om zowel je zonnebril als je paraplu en nog plaats voor een eventuele jas voor wanneer het regent.
Niet ideaal dus...

Anyway, ik wijk af van mijn punt ... Guess dus, ieder seizoen vind ik het geweldig om naar collecties te kijken van merken. Guess hun fashionphotos vind ik altijd zooooo mooi.
Vandaar laat ik jullie vandaag eens inblikken in de collectie van Guess by Marciano Fall 2012.




Deze outfit vind ik prachtig!




Hetzelfde geweldige model, in een andere geweldige outfit!



Dat tasje! zo cute...


Het kleedje lijkt me erg mooi en de armband van het model ook! Love it!


Een vestje in een 'coco-chanel' stijl, ik vind deze soort vestjes prachtig!
Tijdloos, klassevol en je kan het naar overal aandoen.



De mettalic trend zitten er weer in dit najaar.
En kijk eens naar haar schoenen, geweldig toch?


He did a great job!

Zijn jullie fan van Guess?

2 opmerkingen:

Hafsah. zei

ja zeker, love guess! xx

Sarah zei

Ik ben een grote van fan guess, en dan vooral van de handtassen, portomonee's en juwelen. Kleren iets minder omdat je die waar ik woon minder vaak vind :) maar top merk :P bedankt voor de reacties en het volgen, ik volg even terug :)