donderdag 23 augustus 2012

Sneak Peek #3

Het heeft weer eventjes stil geweest hier op Colourblogs, en dat had verschillende redenen ...
Werken, druk in de weer met allerlei dingen, terrasjes doen met vrienden, shoppen, en vooral het goede weer dat me niet echt aanspoorde om te gaan bloggen binnen.
Maar van al die dingen die ik heb gedaan, heb ik af en toe wel eens een fototje genomen,
om zoals vandaag, jullie een kijkje in mijn leven te laten nemen.






Ken je klassiekers, niet?

Neon roze kleedje in H&M, leuk, maar te groot en de pasvorm was niets voor mij.

Witte nagellak, vind ik erg leuk op andere nagels, maar zelf ja nagels met witte lak lakken,
is een ware hel! Hier heb ik een van de kleintjes met groene dop van 2B op.
Deze dekt mooi, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind.


Nare ontdekking... Tijdens het strijken van een van mijn favoriete Guess-broeken merkte ik een groot gat op net onder de achterzak. Voor de vuilbak dan maar, ik had de broek een jaar iedere week wel eens gedragen,en gewassen dus hij heeft zijn beste tijd gehad.
Goodbye my lover, goodbye my friend!
Om mezelf te troosten, kocht ik mij een broek van Seven For All Mankind.
Ter compensatie weet je wel ...

 Pumps, i love them!
Net als deze, ze zijn totaaaaaal over-the-top. Love it!
Zwarte glitterpumps met een roze zool, in een hele goedkope winkel aan de haak geslagen,
net nadat ik bij H&M een hevig roze kokerrok kocht, deze staan er perfect onder.
Match made in heaven! Ze waren heel goedkoop, dus ik verwacht niet veel van kwaliteit,
maar ze zijn erg leuk voor een avondje stappen.

Dit is ook de eerste keer dat jullie mijn nagels zien zonder kleurtje op, denk ik.
Zoals je kan zien, gelig en broos.
Daarom probeer ik sinds enkele weken deze basecoat van Essie : Nourish me.
Komt nog een blogje over!

Dit is grappig ... Ik en een vriend van mij.
Ik ben een kleintje, 1m55 en hij meet 1m97.
De foto zegt genoeg, niet?
 
In mijn vorige blogpost vertelde ik al over mijn nieuwe "boyfriend".
Mijn gloednieuwe Louis Vuitton Speedy 30 in Damier Ebene.
Ik ben ermee in de zevende hemel, de liefde van mijn leven,
en denk dat we nog lang en gelukkig gaan leven!

Warm weer is, naturellement, 's avonds cocktailplezier!!!

Een duur zeteltje als je het mij vraagt ....

Dit is zooo cute! Mini potjes häagen-Dazs.
Strawberry & cream, zooo lekker!

half dekkend-half transparante witte nagellak met wetlook van hema.
Wanneer ik felle kleurtjes draag gaat deze de laatste weken standaard onder de felle tint.
Het geeft mijn nagellak in hevige kleur nog eens een kleurboost waardoor roos bv. plots neon wordt en geeft de kleur een hele mooie wetlook glans.
En dat voor een klein prijsje.

Plezier op een avondje uit.

Een FOTD, een dagje waarop ik niet veel zin heb in make-up, het overkomt mij ook geregeld.
Foundation, blush en mascara, that's it.
Om deze look af te maken ging ik voor een Catrice ultimate shine lipstick ; shy flamingo met een transparante gloss over, it does the trick!
 
Dit was mijn maand juli en een deeltje augustus in foto's, tussen werken en slapen door vond ik nog wel tijd om met vrienden fijne dingen te doen, maar het nog wel wat in te halen van de vakantie!
En van het bloggen, i know ...
We zijn al 23 augustus, kan het bijna niet geloven, de tijd vliegt enorm snel voorbij,
en de vakantie nog veel sneller. Over 2 weken begin ik aan mijn 5e jaar Onthaal-& PR.
Ontzettend spannend, en heb er veel zin in, maar de vakantie had toch net een weekje langer mogen duren, zo denken we allemaal wel een beetje, niet?
 
Hebben jullie al een fijne vakantie gehad?
 
Lovies, Evelyne xxx

1 opmerking:

Jolien zei

Die Louis Vuitton is zo mooi !