dinsdag 21 augustus 2012

New in: Louis Vuitton Speedy 30 Damier Ebene

Eventjes tussendoor ...

Talloze keren is hij hier op foto gepasseerd, de LV speedy in Damier Ebene.
Maanden lang stond hij op de wishlist en sinds een jaar zat ik in mijn hoofd met het idee dat ik hem gewoon moest hebben, neen geen kwestie van 'graag zouden hebben', gewoon MOETEN!

Vandaag is mijn nieuwe boyfriend, ja want zo noem ik hem, Louis de boyfriend,
exact 1 weekje oud. Mijn LV speedy is de duurste aankoop die ik zelf heb gedaan.
Waar ik zelf voor ben gaan werken, en heb 'gespaard'. Dat maakte me best wel trots.

Daarom, stel ik jullie vandaag voor aan mijn boyfriend.



De trotse eigenaar groet u!
Ik heb al veel reacties gekregen als "je bent gek, waarom koop je niet gewoon een valse?"
maar eerlijk gezegd, ik heb deze tas niet gekocht om commentaren van anderen uit te lokken, maar omdat ik het mooi vond, moest het hebben, dus ben er zelf voor gaan werken, zelf betaalt, niet van mama of papa gekregen, nein mann!
Als ik het kan, en wil en voor overheb... Waarom zou ik dan een valse kopen?
Mijn geld, mijn mening, mijn ideeen! Dankjewel.

Geen opmerkingen: