dinsdag 7 augustus 2012

Wishlist : update Essence & Catrice herfst/winter '12-'13

Dat Essence en Catrice opnieuw hun assortiment vernieuwen is voor jullie waarschijnlijk al geen groot nieuws meer. Na elk seizoen komt er zo'n update van het assortiment.
Langst de ene kant heel erg fijn, omdat er nieuwe producten en kleuren in het assortiment komen, maar ook goede producten en leuke kleuren verdwijen, wat minder leuk is.
Vandaag laat ik jullie de producten op mijn "wishlist" of noem het eerder "need-to-buy"list staan.

Zowel Essence als Catrice hebben nieuwe, leuke producten voor ons in het vooruitzicht.
Producten die in de afgelopen maanden al eens werden gespot in LE's, en nu dus het vaste assortiment vergroten. Leuk dat ook budgetmerken niet stilstaan en steeds nieuwe collecties uitbrengen.


Een overzichtje van de producten die ik zeker MOET hebben!
Als eerste begin ik met de vernieuwde lijn nagellakjes van Essence,
de flesjes krijgen een bourjois-achtige look, de mini-me's van bourjois noem ik ze.
Ik vind de flesjes heel mooi geworden, leuker als de vorige.
Ook het kwastje is onder handen genomen, wat ik wel al fijn vond, al mocht het nog een beetje ronder. Ik vind de kwastjes van drogisterij nagellakjes veel fijner als de kwastjes van mijn Chanel.
De flesjes gaan per stuk €0.30 meer kosten, maar je krijgt ook meer in je flesje
om dat een beetje te compenseren.

Free hugs

Absolutely Blue
English Tea

Hazelnut cream pie

Ook komt Essence met een Colour arts lijn met 20 verschillende kleuren pigments in.
Studio 54
Box of Chocolates


Broadway starlet
Pretteh, pretteh, multicolor glitters voor de ultime partylook!

Fairy Dust

Pure love

Black sparrow

Colour arts eyebase
om langdurig met de pigments te kunnen pronken!

Superfine eyeliner pen
 een van mijn favoriete eyeliners van dit soort was vroeger van Essence,
ik ben heel erg benieuwd naar deze.
Ik gebruik voor mijn wings een vloeibare van Catrice maar dit is easy om bij te werken wanneer je onderweg bent!


Ultimate lipglow
Een universele kleur die reageert op de ph-waarde van je lippen en dan een bepaalde tint aan je lippen geeft, bij iedereen anders, maar overal een mooi glossje!
Dit zagen we al in de papagena-collectie vorig jaar, maar toen waren de meningen nogal
verdeelt, doordat er niet veel pigment vanaf kwam.


Toffee Fairy

Apropos Aprico


Strawberry frappucino

Iced caramel macchiato
Dat zijn eventjes 4 pretteh-pretteh blushes die erbij komen!
Ik ben echt een sucker voor mooie blushes.

Gold me tight



Sky & Seine

Oh my goldness


Prime and fine highlighting powder in Fairy dust
Ik ben gek op blush en highlighter, gebruik het bijna iedere dag,
en ben heel erg benieuwd naar deze van Catrice.

Lash and brown designer Shaping and conditioning gel
Iets gelijkaardig als die in het vaste assortiment van Essence zit, maar ik vind deze er beter uitzien.
Volwassener in tegenstelling tot die van Essence.


Prime and fine illuminating base
Na de illuminating base van Essence, komt ook Catrice dit aankomende seizoen met een
illuminating base die het gelaat egaler maakt, en oneffenheden vervaagd.
Deze wil ik graag eens naast elkaar vergelijken!

Prime and fine translucent powder
Geen nieuw product, maar wel eentje wat ik nog steeds wil testen!


Staat er bij jullie nog iets op de wishlist, of hebben jullie een product waar jullie enorm hard naar uitkijken?