vrijdag 3 augustus 2012

Garnier PureActive Facewash

De laatste tijd is mijn huid wat rustiger, de puistjes zijn een stuk minder,en die dat er nog zijn, zijn klein en makkelijk te camoufleren.Wel heb ik last van zwarte puntjes of mee-eters.
Deze zijn moeilijker te behandelen als gewone puistjes, deze zijn na een dag of 4 alweer weg.
De ideale manier is met een scrub voor het gezicht.


Ik heb in de afgelopen jaren deze scrub al enkele keren gebruikt, en hij is absoluut een van de
favorieten in mijn lijstje 'facewash'.

Ik ben gek op de gezichtsproducten en facewashes van garnier.
Ze doen wat moet en voelen fris aan.

De Garnier PureActive scrub komt in een tube, handig, en met de 150ml die erin zit
doe je wel eventjes mee.


Zoals ik al zei komt de scrub in een tube, erg handig.
Ik gebruik dit product wanneer ik onder de douche sta, geeft mijn huid een extra frisse boost,
en zo bespaar ik tijd. Gemakkelijk in gebruik!


De scrub bevat vrij grove korrels, maar deze 'schuren' niet op je gezicht, ze doen hun werk maar voelen niet hard aan. De scrub kan wel bij droge huidjes een beetje ons tedere velletje uitdrogen.
Het best raad ik hem aan, aan diegene met een gecombineerde tot vette huid.



De scrub kost rond de € 7 à 8 euro en is al jaren een grote favoriet van mij en mijn familie.
We gebruiken hem met 3 bij mij thuis, en hebben altijd een back up in de kast staan.
Says enough right?



1 opmerking:

Anoniem zei

Wat grappig dat heel het gezin dit product gebruikt en hij klinkt wel goed. Ik denk wel dat hij ietsje te aggresief is voor mijn huid.