dinsdag 31 juli 2012

Rouge Dior Lipstick 314 - Angélique Beige

Jullie lazen misschien al dat ik dacht dat de nudetrend niet aan mij was besteed,
maar ik hier al op ben teruggekomen en nu helemaal into-nude ben.
Nude en neon, i love it!
Zo was ik gisteren in de Inno en zag ik daar een 'bak' staan met afgeprijsde make-up.
Dat trok mijn aandacht, want hoewel de voorraad al grotendeels geplunderd was,
lagen er toch nog enkele mooie dior,YSL,guerlain,... artikels in.
Ik heb twee koopjes gedaan!


Een beauty daarvan show ik vandaag met een tikje trots aan jullie.
De meest prachtige nude-lipstick van Dior uit de Rouge Dior-collectie.
Een prachtige huls, een onwijs luxegevoel, én -30%.






Het is wel geweten dat high-end merken meer aandacht besteden,
aan het uiterlijk van hun producten als een l'Oreal of ander drogisterijmerk,
kijk maar naar de huls van deze lipstick.
Zwart met zilver detail met Dior in gegraveerd en het bekende dior-streepjes patroon.
What a beauty.


De huls is niet enkel mooi maar ook stevig en sluit goed.
De huls waar lipstick inzit is volledig zilver en loopt over met het zilvere dior-plaatje
dat je ziet wanneer je de dop erop zet.



Dit was trouwens geen gebruikt product, ik kon gewoon niet wachten op deze beauty.
In de lipstick staat nog eens Dior geprint,
dit vind ik er heel luxueus uitzien, maar in de lipsticks van Catrice staat de naam ook in geprint.
Eigenlijk dus niets speciaal meer, maar toch leuk!


De swatch dan, de lipstick is heeeeeeerlijk creamy.
Geeft voldoende kleur af om nude te zijn, zonder dat het gaat lijken dat ik geen lippen heb.
Precies wat ik zocht, BINGO VOOR DIOR!
Een hapje en drankje overleefd hij wel, mits je hem erna bijwerkt.
Dit kan een minpunt zijn voor iemand die een langhoudende lipstick zoekt,
dit wordt hem niet, jammer maar helaas,ik vind het ook niet erg om mijn lippen bij te werken na een hapje te eten of een drankje.


 Hier heb ik de Dior Beauty naast een bekende Catrice-beauty gezet : The nuder the better.
Die van Catrice is wel een stuk donkerder en een wel gepigmenteerder.
Een goed budgetalternatief voor wie een mooie nude lipstick zoekt, maar geen dupe van de Dior.


Normaal kost een lipstick van Dior Rouge rond de € 35,
en je kan ze vinden in de beter parfumerieën.

Houden jullie van een high-end product te kopen,
of vinden jullie dit verloren geld en geven jullie de voorkeur aan drogisterij?

1 opmerking:

Hafsah. zei

waauw een hele mooie lippenstift! xx