donderdag 26 juli 2012

2x gewonnen!

Lucky me! De afgelopen maand heb ik maar liefst 2 winacties gewonnen, en vandaag laat ik jullie
de buit van deze winacties zien en de lieve blogsters van welke blogs de pakjes afkomstig zijn.
Winacties, altijd iets leuk!
Zo leer je nieuwe dingetjes kennen, en soms blijken ze superfijn te zijn voor jou.
Lees snel verder om te zien welke spulletjes ik heb gewonnen!



Dit pakketje won ik bij de blog van Claudia,
een hele lieve, net gestarte blogger.
Bedankt Claudia en Sparkling&Beautifull


2 lakjes van Essence,
Die zou ik natuurlijk ook in de winkel zelf kunnen gaan kopen,
maar dit zijn net kleurtjes dat ik zelf nooit zou kopen.
Over better late than never heb ik toch al een swatch online gezet,
omdat ik hem gewoon zo mooi vind!
Ik ben ook benieuwd naar de Viva la green, en nu het weer een beetje beter meewerkt,
als afgelopen dagen, zal ik het kleurtje ook eens op mijn nagels zwieren.

Ik ben zeer blij met de lakjes, omdat ze zo mooi zijn, en ik ze in de winkel zelf nooit had gekocht.



 Ook van Essence, een lipgloss uit hun XXXL-nudes collectie.
Een prachtige, lichtroze gloss met miniscule glittertjes.
Een absolute topfavoriet van mij én van mijn mama.
Ze vond hem ook zo mooi dat ik hem voor haar ook ben gaan kopen in het Kruidvat.

Ook deze had ik zelf laten liggen, maar zoals bij de lakjes,
Ben ik heel blij en zit deze gloss altijd bij me in mijn tas.


Dan nog een mini-pakje reinigingsdoekjes van Essence,
uit hun myskin-gamma.
Ik kan niet ontkennen dat ik grote fan van die producten.

Ook deze doekjes, met granaatappel, zijn heerlijk zacht voor mijn huid 's avonds.
Nu ik iedere dag ga werken, en 's avonds nog wil genieten op een terrasje met vriendinnen
van het goede weer, heb ik absoluut geen zin om mijn make-up eraf te doen,
maar met deze doekjes gaat dat in een handomdraai en voelt het hele zaakje weer fris aan.



Bij Honeypopland, de blog van Evelien, won ik de mythic oil voor gekleurd haar.
Ikzelf heb geen gekleurd haar, maar mijn mama wel, dus gebruiken we dit met twee.
Het is een glansgevende haarolie, dus is er geen probleem mee dat ik,
zonder kleurtje in mijn haar dit gebruik, met of zonder kleur,
het verzorgd en voedt mijn haar en geeft dat beetje extra glans aan mijn haar.


Bedankt aan beide lieve blogsters!
Ik gebruik de productjes met veel plezier.

3 opmerkingen:

Lonneke zei

wat een leuke dingen heb je gewonnen!
xx

Claudia (Sparkling & Beautiful) zei

Hoi Evelyne,

wat fijn dat je de nagellakjes en de lipgloss zo fijn vindt. Heel veel plezier ermee ! X

Anoniem zei

Dat zijn mooie productjes!