zondag 1 juli 2012

Catrice Cucuba Limited Edition (augustus 2012)

Jullie hebben ongetwijfeld gemerkt dat het zonnetje ook in ons Belgenlandje nog kan schijnen,
en vandaag, 1 juli, is de grote vakantie officieël begonnen.
Ik zag ook vandaag de nieuwe LE van Catrice, eentje geïnspireerd op het zonnige Cuba,
en kon jullie dit niet onthouden van Colourblogs.
Ik vind de collectie ge-wel-dig!
De kleuren gaan van diepbruin met enkele knallers tussen, love it!

Bronzing powder

€ 4,49


 Brown

 Soft lip color

€ 3,99

Salsa Cubana
Be all smiles

Loose eye shadow

€ 2,99

Sunny Side, Reggaeton
Salsa Cubana , Havana Drum
Take it mint

Liquid simmer eye liner

€ 3,99

Take it mint
Reggaeton

Ultimate nail laquer

€ 2,49

Let vooral op die mooie flesjes! De dop, dat vind ik echt een leuk detail.
Sunny side , Reggaeton , Salsa Cubana

Havana Drum , Take it mint

De perfecte zomercollectie, en heb zo goed als de hele collectie op mijn wishlist gezet.
Vooral de bruine loose eyeshadows, bronzer, liquid liner en enkele lakjes moet ik zeker hebben.

De collectie zal vanaf augustus in alle kruidvatfinialen met Catrice-schap verkrijgbaar zijn, in Nederland en België.
Wees er snel bij, want de producten zijn limited edition dus op = op !

Heb jij iets van de collectie op je wishlist genoteerd?

2 opmerkingen:

Jolien zei

Deze collectie vindt ik echt super vooral de oogschaduws ik gebruik sommige kleurtjes nu al dagelijks

Veerle zei

Wauw, wat een leuke spulletjes, voor zo'n weinig geld :)
XVeerle♥