zaterdag 7 juli 2012

Neutrogena visibly clear pink grapefruit facewash

Vandaag weer een product waarvan al maanden foto's in mijn mapje 'neutrogena' staan,
maar ik nog steeds niet over heb geschreven.
Immidels is de tube leeg, en is het dus tijd om dit product eens grondig 'onder de loep te nemen'.


Je bent slecht één klik verwijderd van mijn ongezoute mening over deze facewash!

Ik weet wat veel meisjes hun eerste reactie zal zijn ; "ROZE!!".
Jep, roze, knal maar toch babyroze.
Maar daar gaat het niet om, de tube heeft een Duitse tekst,
maar het product is evengoed in België en Nederland te koop.


De reinigingsgel, het heeft een gel-textuur, heeft een hele fijne korrel.
De korrel is echter zo fijn dat je hem wel ziet in de tube maar niet op je huid.
Zien nog voelen.



 Het product zit in een handige tube waarvan de dop gemakkelijk sluit.
Handing voor wanneer je net zoals ik je gezicht reinigt onder de douche.

Plots niet meer zo knalroze, maar je kan de geltextuur wel zien.
Een fijne facewash, maar er is wel een minpuntje.
De geur ...
Ofwel ben je ervoor ofwel niet! En ik was het niet.
Een sterke geur in het begin wanneer je het product op je huid verdeelt maar deze vervaagd snel.

Het reinigt mijn huid goed, voelt proper en schoon aan na gebruik,
maar droogt mijn huid een beetje uit en tja de geur.
Ik zou dit product geen tweede keer kopen.

Te koop bij Kruidvat

Geen opmerkingen: