dinsdag 17 juli 2012

Things I have to work for...

Vakantiejobs, ik heb er 2, ben iedere dag bezig, soms van smorgends tot savondslaat.
Ik vind het leuk wat ik doe, maar ik vind het niet altijd leuk om te doen ...
Volg je me nog? Er zijn veel mensen, en vriendinnen en vrienden die me zeggen
dat ze niet zouden kunnen doen in hun vakantie wat ik doe,
maar ik doe het voor een reden.
Centjes! De reden dat iedere student zijn vakanties opofferd om te gaan werken,
is wel een cijfertje op je bankrekening gestord zien worden.
Ik ga er niet om liegen, zo is het.

Nu zijn er enkele dingen die ik zeker wil kopen wanneer mijn loon gestord wordt.
En wanneer ik weer tijd heb,
ik ga mezelf eens verwennen met enkele leuke spulletjes, en weet nu al welke!
Kijk eventjes mee ...



Jullie weten al, van mijn no-buy artikeltje, dat ik spaar voor die
Louis Vuitton Damier Ebene Speedy 30.
Jawel, volgende maand is deze beauty de mijne!


Honey Bronze droge olie van TBS, (en stiekem ook de bronzer)
Door de positieve meningen, en mijn liefde voor zelfbruinende producten,
en producten om je kleurtje mee in de verf te zetten.


Essie Poppy Razzie Collectie.
Zeker al het roze lakje en ik zal het zeker niet bij eentje houden.
Deze collectie is zo zomers, en spreekt mij door de felle kleurtjes dan ook volledig aan!
(Release 01/18/12)

Mac Fix+ Spray.
Een product waar ik al een tijdje erg benieuw naar ben.
Ik hou helemaal niet van het poedergezicht dat je soms kan hebben,
dit wonderproduct van mac zou het verhelpen...
Ben benieuwd!

Waar kijk jij naar uit om het te kopen?





Geen opmerkingen: