vrijdag 13 juli 2012

New in : Michael Kors & Swarofski

Welja, "new", neen ze zijn al een week of 4 oud.
Twee keer gedragen, twee keer zeer pijne voeten en blaren tot gevolg.
Anyway, ik vind ze prachtig, en daarom wil ik ze eventjes showen hier,
ze verdienen de aandacht zeker...


Mijn nieuwe Michael Kors sandalen, gekregen van mamalief, eind juni.
Om te vieren dat mijn uitslag op school zo goed was.
Of nja, net niet, want deze heb ik gekregen de dag voordat ik wist dat het zo goed was.
In de hoop dat het goed ging zijn, anders moest ik ze terugbetalen.


De laatste tijd ben ik gek van Michael Kors,
zonnebrillen, handtassen, horloges,
de man zelf, vind ik, ziet er misschien niet even fris uit als alle designers
maar zijn creaties zijn prachtig.



Naast de sandaaltjes kreeg ik nog een Swarofski ring,
eentje die ik al een jaar lang wou, en nu dus eindelijk kreeg.
Detail : ik en mijn mamalief hebben in veel dezelfde maten. Ik draag hem aan mijn middelvinger,
zij aan haar ringvinger, schoenen hebben we beide maat 37 en blazers dragen we ook allebei.
Handig, niet?!


De sandalen hebben een sleekhak, van geweven riet, doet een beetje aan espadrilles denken,
maar eerlijk gezegd, vind ik daaraan niets maar echt niets vrouwelijk.
Deze vergelijking heb ik nu gemaakt, en doe ik dus ook nooit meer, dank u hartelijk.



Ze zijn eigenlijk nog best hoog voor zomersandaaltjes te zijn,
maar who cares?
Ik ben 1m55 groot, dus ik kan deze hakhoogte beste gebruiken.
De details (sluiting) zijn in goud, en hoewel ik goud normaal heet kitsch vind,
vind ik het heel stijlvol bij deze schoen.

Ik heb ze gevonden eind juni, dus voor de solden begonnen,
in New Paris Londres in Wijnegem Shoppingcenter.
Ook in Antwerpen, Knokke, en Sluis.
Ze kwamen van € 140 geloof ik en uiteindelijk hebben we € 89 aan de kassa betaald geloof ik.
Solden gedaan voordat ze begonnen waren, i love it!
Ik heb een hekel aan solden en die drukte en rommel dus ik probeer altijd ervoor al koopjes te doen.

Ze doen nog ongelofelijk veel pijn, niet als ik ze net aanheb,
dan zijn het wolkjes, maar na een tijdje, blaren à volante!
Tot zover ... Michael Kors.

Over & out!

1 opmerking:

Anoniem zei

De schoenen zijn echt geweldig mooi, jammer dat ze niet al te fijn lopen!