maandag 16 juli 2012

Essence : Better late than never

Iedere beautyblogger heeft nagellak genoeg, of te veel?
Of dat nu allemaal nodig is, is niet de vraag van vandaag,
want vandaag laat ik jullie een fijn budgetproof lakje zien van Essence.
Onlangs deed ik mee aan een winactie op deze fijne blog, van een super lieve blogster, Claudia,
Daarover komt later deze week een uitgebreid artikel maar ik licht toch al een tipje van de sluier,


Een rood Essence lakje, namelijk better late than never, komt uit dat pakketje dat ik gewonnen heb.
Ik heb meer als genoeg rode nagellakjes, maar blijkbaar geen hevig, in your face rood dat van je nagels afknalt, maar allemaal chique naar bordeaux-achtige tinten.
Better late than never is echter wel zo'n hàhà in your face rode tint.
En je gelooft het nooit, mijn mama verklaarde me gek, maar het is waar,
dit zat nog niet in mijn stash ...



Ik ben eventjes gaan kijken in mijn doosjes en blijkt dat ik 5 rode nagellakjes heb,
(Chanel april zit er niet bij, deze beauty is speciaal)
allemaal in dezelfde kleur...

Essence, budgetlakjes helloo € 1,29 die ik al jaren erg fijn vind.
Leuke kleurtjes, en fijne borsteltjes.


Zie je al wat voor soort rood ik bedoel?
Hevig, knallend, net dat beetje meer, rood.



 Zoals ik al zei vind ik de platte rechte borsteltjes van Essence best fijn,
toch vind ik de laatste nieuwe borstels van Catrice nog net dat beetje beter lakken,
het gaat sneller met een vol, rond afgesneden borsteltje, maar hiermee is ook niet mis.


Lekker knallend rood!
Op deze moment heb ik de lak al bijna een week op mijn handen en nagels.

Over de houdbaarheid van Essence lakjes ga ik niet discussieëren,
sommige zijn geweldig, anderen chippen vrijwel meteen.
Mijn nagels zijn echter in zo'n slechte staat dat zelfs met base- en topcoat
nagellak, (zelfs essie) na 1 dagje chipt.
Ik wissel ook graag af van kleur, dus vind dit op zich geen probleem.

Essence gaat in augustus weer een collectie-update doen,
waardoor er enkele lakjes uit het assortiment gaan verdwijnen,
en de nieuwe en overige lakjes, krijgen een andere look en worden ook net een beetje duurder.
Om dit te compenseren, krijg je ipv 5ml een flesje van 8ml nagellak.

Nog eens bedankt Claudia, ik ben gek op dit rode lakje.

1 opmerking:

Roos zei

Heel tof kleurtje!