zondag 15 juli 2012

TBS : Tea tree concealer stick

Concealer, ik had geen geschikte tot voor het the body shop event waar ik al over vertelde waar
de Cole-producten werden voorgesteld.
Ik werd toch gesoigneerd en opgemaakt met de tea tree-lijn en
De concealer is nu bijna op, en het is bijna de moment om een nieuwe te gaan halen3.
De lotion is nog in 'full testing progress', dus daarover later meer ...
Vandaag enkel een review + swatch over de stick.



Tea tree, ook in de verzorgingslijn van Lush zit een product genaamd : 'tea tree'.
Na wat research kwam ik ertoe dat tea tree afkomstig is uit inheemse planten uit Australië,
je raadt het nooit: de theeplant! Well hello shirlock!!
vaak gebruikt wordt in aromatherapieën, en heelzaam is voor voetschimmel,
verkoudheden en kwaaltjes en acne.



Deze concealerstick zit zoals een andere conceralerSTICK in een huls,
met draaidop onderaan om de concealer naar boven te halen.
Het bovenste deel is wat hard, maar na 2 keer gebruiken is het lipstick-achtige punt alweer weg.

Het product heeft een zeer dekkende formule, en dekt mijn imperfecties
(pukkeltjes, rode plekjes,...) grotendeels weg.
Ik heb de kleur 02 wat voor mij goed is, maar dames met lichte huidskleur,
zou ik dit zeker niet aanraden, want hij is vrij donker.
De kleur 01 zou al genoeg moeten zijn.



Ik ben zeer tevreden over dit product, en koop het zeker opnieuw wanneer het op is.
Tegenwoordig heb ik het echt voor verzorging van The Body Shop,
het is gewoon zo fijn!

Ik betaalde €9 voor dit product en doe er nu 2maand iedere dag mee.
(moet gezegd worden; ik gebruik een aanzienlijke hoeveelheid concealer,
om zo min mogelijk foundation te moeten gebruiken.)

Binnekort volgt mijn mening van de lotion!

Gebruiken jullie make-up of verzorging van TBS ?

1 opmerking: