woensdag 1 februari 2012

Catrice Milion Styles effect topcoats (LE maart-april '12)

De laatste LE van Catrice ligt nog maar net in de schappen, de volgende moet er nog worden ingezet en Catrice heeft alweer iets nieuws voor ons in petto: vandaag laat ik jullie kennis maken met de LE die vanaf half maart tot en met april verkocht zal worden.


CO1 No smoke without fire

Een prachtige collectie ... Lees snel verder om alle lakjes te kunnen bewonderen.




CO2 Milion Dollar Baby!




CO3 Miss Money Penny



CO4 Shake it! Flake it!
Een mooi flakie met prachtige holografische glitters in! YUMMY


CO5 Return of the space cowboys



CO6 Godfather of pearl



CO7 ?Holo Que Tal?



CO8 Have an ice day!


Catrice doet iets apart, iets wat niet in hun vast assortiment zit,
 maar ik heb een hoog 'hebbe-hebbe-hebbe!!' gevoel bij deze LE.
Ik vrees dat ik niet de enige ben die er zo over zal denken, en aangezien dit een LE is, raad ik je aan er zo snel mogelijk bij te zijn anders kan je wel eens voor lege rekken komen te staan, en we kennen allermaal dat gevoel wel ... Niet fijn!

Ik wil zeker No smoke no fire, Million dollor baby, Shake it! Flake it! en Have an ice day zien te bemachtigen.

De lakjes kosten deze keer wel €2,99, ipv €2,49 als het vaste assortiment lakjes.
Voor deze pareltjes heb ik zelfs nog veel meer over als €2,99 .

Welk lakje springt er voor jou absoluut uit?
En wat vinden jullie van de prijsverhoging van Catrice voor deze lakjes?