donderdag 2 februari 2012

Essence Season of extreme lakjes (maart '12)

Gisteren heb ik een nieuwe LE van Catrice aangekondigd, vandaag ga ik op de budget-LE-weg verder, en stel ik jullie de lakjes van Essence voor die binnekort in de rekken liggen.
Er zijn vele tegenstanders maar ook heel erg veel voorstanders van lakjes van Catrice.
Ikzelf heb hier geen enkel probleem mee, en vind het leuk om tussendoor, door alle Essie en Chanel en de duurdere te dragen. Ze bestaan in vele kleurtjes en brengen gemakkelijk aan.
I love them!
Ze komen dan in het voorjaar ook met nieuwe kleurtjes om ons al helemaal in Summer-mood te krijgen denk ik, en het lukt behoorlijk. Langst de andere kant zitten in de collectie ook neutralere tinten voor wie het allemaal wat rustiger mag.
Met enkele zomerse kleurtjes en de 'dubbele lakjes' uit de circus collectie komen nu ook weer langs.
01 Little miss bright & 02 On the birght side


Benieuwd?


03 Pimp my bright & 04

05 Nude or what? & 06


07 Nude rules! & 08 Did someone say nude?
 Zoals ik al zei ; de dubbele lakjes die we voor het eerst zagen in de Circus-collectie in december.
Deze lakjes waren toen een grote hit! Dus komt Essence weer met dit soort lakjes.


01 It's two bright
02 Brightsmade
03 We are all bright


04 Just the nude of us
05 team nude
06 My best nude friends


De laatste van beide lakjes liggen meer in de nude-tinten de bovenste zijn dan weer enorm zomers.
Voor ieders wat wils in deze collectie dus.
De aparte lakjes zullen €1,79 kosten, de onderse €2,79.

Beide uiteraard weer zeer budgetvriendelijk.
De felle kleurtjes springen bij mij zeker in het oog, al kloppen de namen van de lakjes niet in het persbericht, jammer... Op de namen en nummers mogen we een beetje gokken. Klein foutje!
Vooral de peachy,oranje/gele, en knalroze spreken me ongelofelijk aan.

Ik kan al niet meer wachten tot de nieuwe LE's met zomerkleutjes in de rekken komen te liggen en de zon ons weer een beetje kan opwarmen ipv dit vreselijk koude weer.

Welk lakje van deze willen jullie zeker kunnen bemachtigen?

Geen opmerkingen: