zondag 5 februari 2012

Shoplog action

Afgelopen vrijdag had ik geluk : een vrije dag op school, dus heb ik met mijn allerliefste vriendje een shoptripje naar de Action geplant.
Ik had al veel over de make-up gehoord van action, dus was ik heel erg benieuwd geworden, zeker naar de blushes, waar veel positieve reviews over rondgaan.
Na een hele zoektocht, midden in de hevige sneeuwval en ijzige wind, zagen we eindelijk het bord van Action verschijnen. EINDELIJK!!

We waren allebei blij dat we er waren, en eens zijn gaan kijken wat de action nu eigenlijk was.
Benieuwd naar welke spulletjes ik heb gekocht?


Dit heb ik gekocht :


- Blushes (0.99/stuk)
-Khôlpotloodjes (€ 0.69/pakje van 3potloodjes)
- Ontschminkingsdoekjes (€ 0.59 en € 0.79/pakje van 25)
- Lipgloss (€ 1.98/stuk)
- Nagellakremover zonder acceton (ongeveer € 0.55/flesje)
- Siliconen bakvorm,waar de productjes inzitten deze was voor de mama (€1.92/bakvorm)

In totaal was ik ongeveer €11 kwijt, voor 10 productjes.
Mijn vriend kocht een opblaasbare matras voor 2 personen van ongv. € 10.

Ik vind de action een hele leuke winkel. Je vind er alles tegen een heel zacht prijsje.
Ondanks dat er wel wat rommel lag vond ik het een fijne winkel.
Ik vind het zeker een pluspunt dat alle cosmeticaproducten bij Action verpakt zitten, anders schiet er van lipgloss en oogpotloodjes waarschijnlijk niet veel meer over, en op een blush met vingerstrepen in zit ik ook niet te wachten.

Van de blush, oogpotloodjes en lipglossjes komt zeker nog een swatch online deze week.

Hebben jullie ervaringen met make-up van action of met action in het algemeen?
Halen jullie er soms iets?

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke dingen heb je gekocht. Ik shop ook altijd graag bij de action :)

BeautyLoves zei

Er is sinds kort pas een Action bij mij in de buurt, maar ik ben er nog niet echt geweest voor make-up. Ik wil die nagellakremover wel eens proberen, zo goedkoop!

Evelyne Colourblogs zei

De nagellakremover is inderdaad heel goedkoop, ook de ontschminkdoekjes hiervoor betaal je gemakkelijk 3euro in de winkel. Het is zeker de moeite waard eens te gaan kijken, ze hebben er 101 verschillende producten van decoratie tot tja ... nagellakremover :)