maandag 6 februari 2012

MAX lipgloss

Gisteren heb ik jullie de shoplog van action al laten zien, en vandaag swatch ik voor jullie de lipglossjes die ik gekocht heb.  
Deze heb ik in 2 kleuren ; New York Candy en Italian Red.


Lees snel verder voor de swatch...
Om te beginnen ; de verpakking.
Deze vind ik mooi ; de lipgloss heeft een ingebouwd spiegeltje en een led-lampje wanneer je de dop opendraait. Handig voor wanneer je je lippen even een snelle touch-up wil geven onderweg, of in het donker.

New York Candy - Italian Red
De verpakking lijkt ook erg op de lipglossjes van Gosh, die ook een ingebouwd spiegeltje,glazen flesje en shiny-dop hebben.
Op zich geeft me dit niet echt een cheap gevoel.

En dan de swatch :

Boven: Italian Red - Onder: New York Candy
Zoals je ziet zijn ze vrij goed gepigmenteerd, en is Italian Red eerder een fushia-rood met shimmer als echt rood kleurtje. De New York Candy is een neutraler kleurtje met shimmer.

Het enige nadeel is de geur : deze ruikt echt niet zo lekker.
Een beetje naar make-up die je had als kindje.
En hij is erg plakkerig, waardoor hij misschien wel een langere houdbaarheid heeft maar ik vind dit eigenlijk niet zo aangenaam. Jammer.

De MAX lipglossjes kun je vinden bij Action voor € 1.59 en is een goed initiatief als budget-variant voor een gosh-glossje van € 7.99.

Hebben jullie ervaringen met make-up van Action?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik heb ook wel eens makeup van de Action, ik ben over het algemeen heel erg tevreden over de producten :)

Jolien zei

Ik heb heel veel lipglosses maar denk dat ik deze ook eens in me collectie voeg