zaterdag 25 februari 2012

Demake'Up #1

Zoals ik hier al eerder liet weten heeft Demake'Up me een pakketje met hun nieuwste gamma reinigingsproducten opgestuurd.
In Nederland waren deze producten al langer gelanceerd, en nu was Belgie ook aan de beurt.
Morgen schrijf ik uitgebreid mijn mening over wat ik van de producten vind,
maar vandaag heb ik het met jullie over de testresultaten die eerder bij hun testpanel uitgevoerd.




Het gamma bestaat uit een reinigingsmelk - reinigingsgel - Tonic
Wat zijn de resultaten van deze rondvraag?

♥ 70% van de bevraagde vrouwen zou van hun voormalige reinigingsgel zijn overgestapt op deze variant van Demake'Up.

♥ 96% van het testpanel vond de reinigingsmelk doeldreffend en vond dus dat hij deed wat hij moest doen.

♥ Bijna 70% van de ondervraagde vrouwen zou de tonic 2x per dag gebruiken.

♥ De geur van het gamma werd over het algemeen beschouwd als aangenaam.
Eén derde van de ondervraagden vond de geur zelfs 'zeer aangenaam'.

♥ Zo'n 80% van de ondervraagde vrouwen vonden de verpakking gemakkelijk in die zin dat de verpakking van het product het mogelijk maakt om een juiste dosering te nuttigen.

♥ Deze lijn scoort 'bovengemiddeld' in aantrekkelijkheid van de verpakking en kaliteitsimago.


Wat ik persoonlijk van deze producten vind, kom je morgen te weten!
Ik zal me dan ook laten inspireren op deze testresultaten om jullie een zo gedetaileerde review te kunnen geven.


1 opmerking:

Laura zei

Het zijn echt heerlijke producten!

Liefs XOXO

http://laura-budgetbeautyblog.blogspot.com/