vrijdag 24 februari 2012

Eye candy - Chanel

Gisteren een artikel over een van de nieuwste lakjes van Catrice, dat hoog bovenaan mijn wishlist stond van producten uit het vernieuwde assortiment.
Vandaag laat ik jullie enkele mooie Chanel-plaatjes zien,
 met enkele van mijn nieuwe wishlist-pieces in.


Lees snel verder voor te ontdekken wat er zoals van Chanel op mijn wishlist staat!

Laat ik jullie maar al onmiddelijk vertellen wat er verder nog op mijn wishlist staat :
Le Blue de Chanel !!
Ik ben gewoon helemaal verkocht, bij het zien van de foto's alleen al.
Vooral Blue Rebel en Coco Blue staat op de wishlist.
Deze collectie zou normaal vanaf 1 maart 2012 in de rekken liggen in de beter parfumerie.


Mademoiselle Coco Chanel kan onmogelijk ontbreken in het rijtje.
De dame waarbij en waardoor het allemaal begonnen is ...



Een verry verry, cute vestje van Chanel.
Chique en passend voor elke leeftijd!


Een Chanel i-Phonecover in witleer.
Isn't that pretty?


Welja, condomen in Chanel-style?
De prijs van dit fancy-rubbertje ken ik niet, maar dit ik voor mij ook een beetje over-the-top.

De ook over-the-top glitter Las Vegas Limited Edition Collectie ter gelegenheid van de opening van hun nieuwe finiaal in Las Vegas. 


 De veruit meest gekende tas van Chanel.


Enkele mooie matte lipsticks...
Een mooie matte, fushia (Chanel)-lipstick staat ook nog op mijn wishlist voor de zomer.



Pretteh-pretteh make-upies van Chanel.



En als laatste een mooie Chanel-wallet.
Zo eentje moet, jawel MOET, ik ook ooit zien te bemachtigen.



Hmm, ieder meisje kan wel verliefd worden op Chanel.
Hebben jullie nog Chanel-producten op jullie wishlist staan?

1 opmerking:

BeautyLoves zei

Daar zitten erg mooie dingetjes tussen! Jammer genoeg blijft het nu even bij kijken, haha!