donderdag 23 februari 2012

Hip queens wear blue jeans

Vandaag heb ik voor jullie een lakje van Catrice uit het vernieuwde assortiment.
Het heeft er al eens eerder ingezeten, maar is dus terug.
Vorig jaar was ik er al benieuwd naar dus besloot ik hem maar mee te nemen in mijn plundertocht door het Kruitvat.

Hip queens wear blue jeans...
Een lakje dat samen met Roosywood bovenaan op mijn wishlist stond.
En here it is!

Hetis een donkerblauw lakje dat in bepaald licht een grijze tint heeft.
In het lakje zitten kleine blauwe glittertjes, die je vooral in kunst-of zonlicht ziet.
De glitters hadden voor mij misschien nog een beetje meer aanwezig mogen zijn, maar door het feit dat dit eerder subtiel is, maakt het de lak ook extra speciaal.

Hieronder draag ik 2laagjes.
Het eerste was wat waterig, maar het lakt best goed.

Foto in daglicht



Foto onder kunstlicht
Ik vind het een heel mooi lakje!
De vernieuwde collectie van Catrice vind je in het Kruitvat.
Dit lakje kost €2,49

Hebben jullie al enkele nieuwe productjes van Catrice weten te scoren?

1 opmerking:

Jolien zei

Vorige week kreeg ik de hele nieuwe collectie van Catrice toegestuurd en heb deze al 2 keer aangehad.
Idd een super leuk lakje.
De nieuwe bruine is ook een aanrader ;-)