donderdag 9 februari 2012

Sneakpeak into the box : Demake'Up

Enkele weken geleden kreeg ik een mailtje dat ik de nieuwste generatie reinigingsproducten van Demake'Up mocht testen voor Colourblogs. Hier zei ik natuurlijk geen nee tegen,
 en heb onmiddelijk teruggemaild dat ik graag het pakket ontving.
Nu, enkele weken later, kon ik (de dag nadat ik de postbode thuis gemist had :( )
het pakketje bij de boekhandel gaan ophalen.
De doos was iets groter als ik had verwacht, en daardoor werd ik nog eens eens zo benieuwd.
Toen ik het papier eraf deed dat om de doos zat, kwam een mooie doos met
"Ready to become a cotton scientist" op gedrukt samen met het Demake'Up-logo.
Dit is het eerste pakketje dat ik voor Colourblogs mag testen en daarmee ben ik dan ook zeer blij.


Het duurde enkele dagen maar doordat het nogal druk was, hier ten huize Evelyne,
zat er wat vertraging op ...
Maar vandaag laat ik jullie even in de doos kijken.



Dit zat er in de doos en begin ik dan ook vanaf vandaag te testen
(samen met nog 2pakjes wattenschijfjes waarover later meer).
Ik heb al een kleine, (voortest?) gedaan en ik kan jullie al vertellen dat de producten heerlijk ruiken.
Geen overheersende parfumgeur, maar fris en licht, net wat ik zoek in reinigingsproducten.




Van links naar rechts te beginnen :
Smeuïge reinigingsmelk met witte katoenbloesem (ieder huidtype)
Schuimende reinigingsgel met katoenblad (ieder huidtype)
Frisse micellaire tonic met water van witte katoenbloesem (ieder huidtype)

Ik benieuwd naar de producten maar ben ook al heel positief, door het frisse gevoel van de producten, en de lekkere geur.

Binnenkort hierover meer op Colourblogs!



3 opmerkingen:

Lonneke zei

oeh klinkt heel goed!

Jolien zei

De producten zijn echt super totaal geen huidirritatie ervan.
Leuk toch om iedere keer weer een pakketje te krijgen ?
(net cadeautjes voor je verjaardag uitpakken ;) )
haha ;D

MissPrettiness zei

Tof dat je deze producten mag testen. :D Ik ben benieuwd naar je review.

Liefs