maandag 13 februari 2012

Essence Sun club - South Beach

Vandaag laat ik jullie een paletteje van Essence zien uit de Sun Club collectie.
De temperatuur steeg weer boven de 0 graden, en met deze leuke kleurtjes hoop ik jullie al een beetje met jullie gedachten in de lente te brengen, dat gebeurt bij mij althans als ik het paletteje vastpak.


Benieuwd naar dit paletteje?
Lees snel verder...

Ik ben misschien een beetje aan de late kant met een swatch van dit paletteje, maar in mijn stad is nu ook een dubbele Essence-display gekomen (met alle nail-art producten etc : Kruitvat Mechelen)
En toen dacht ik ...
"och, als het dan toch in het vaste assortiment zit, kan ik het evengoed nog swatchen". Beter laat dan nooit, toch?
Maargoed ...
Het Sunclub paletteje ; hiervan zijn er 2 'versies', eentje met veel kleurtjes :South beach
En een neutraler paletteje, long beach.
Omdat ik altijd teruggrijp naar neutrale, bruine tinten besloot ik een kleurrijker paletteje te proberen en dit is het dan geworden...


Het paletteje zit in een doorzichtig plastic-doosje met een applicator met spons
en (jammergenoeg; harde) haartjes.
Zelf gebruik ik zit niet, ik gebruik liever mijn eigen kwasten.
De pans zijn niet zo groot, maar groot genoeg om met je kwast in te gaan.
De kleuren zijn allemaal shimmer al zie ik in de gele niet veel shimmer.

 Over naar de swatch :


Ik stond versteld van de pigmentatie.
Ik had al ervaring met essence oogschaduws, maar de meningen zijn erover verdeelt.
Zo ook de pigmentatie van de producten.
Maar deze zit duidelijk goed!
Het zijn ook mooie kleurtjes.
De linkse helft van eht paletteje is fel, de rechtse helft is rustiger en draagbaarder voor alledagen.
Ik ga zeker en vast het neutrale paletteje voor 'everyday' te dragen ook halen.

Het paletteje is verkrijgbaar bij Kruitvat voor €2,99.
Wat vinden jullie van de Essence oogschaduws? Ben jij voor of net tegen?

4 opmerkingen:

Liisa zei

Super leuk paletje!! Ik volg je nu, het zou leuk zijn als je me terug zou willen volgen!
X

www.smileisyourbestaccessory.blogspot.com

Ella zei

echt leuk! ik volg je nu, je hebt een hele leuke blog. Wil je mij ook volgen
x
http://likefashionandmore.blogspot.com/

Axelle zei

wauw mooie kleuren !

Lisa zei

Ik vind de kleurtjes zeer mooi! Ik verlang al naar de zomer :)