vrijdag 18 mei 2012

Birthdaywishlist

Nog even en ik ben weer jarig. 12 juni is het zover, 'mijn sweet sixteen'.
Het is misschien voor sommigen een beetje vroeg om 4 weken op voorhand een birthdaywishlist online te zetten, maar vermits de examens etc eraan zitten komen, wou ik hem er al zeker op hebben.
Ik heb het gevoel dat het jaar voorbij vliegt, zonder dat we er zelf iets van beseffen.
Maar de vragen komen stilaan binnen : "wat wil jij graag voor je verjaardag?"
Wel, daar heb ik goed over nagedacht, en uiteindelijk een lijstje gemaakt,
dit voornamelijk van spulletjes die ik graag zou hebben, en ook zelf wel zal kopen,
maar jammergenoeg altijd maar meer uitstel.


Hierbij mijn birthdaywishlist!


Ik waarschuw jullie op voorhand, haha, er zit veel make-up bij.

Dit palette staat al een ruime tijd op mijn wishlist maar ik heb het nog steeds niet besteld.
Waarom eigenlijk?

Een ring van Swarovski, mijn mama vind deze ook erg mooi,
en ik heb al een beetje gepolst met :
"hebben wij niet dezelfde ringmaat mama, jij vond deze toch ook mooi hè?"


Het duo uit de Croisette Dior collectie voor de zomer :
Saint Tropez en Bikini


Ik wil al een ruime tijd een chubby stick van Clinique kopen.
Het ziet er leuk uit, en het idee achter de balsem met lipstick-effect vind ik erg leuk.



Chanel le Vernis in 'Distraction'

 Eau des jardins van Clarins.
Dit is echt een lekker zomerparfum.
Ik heb al zo'n 3 staaltjes van dit geurtje versleten en hem nog steeds niet gekocht.

 Nog een fijne zomergeur vind ik 'Flowerparty' van Yves Rocher.
Natuurlijk ben ik ook altijd blij met cadeaucheques van mac, ici paris, parfuma, webshops, ...

 Deze zomer ga ik de hele maand juli werken,
en wil mezelf daarvoor ook een cadeautje kopen.
Ik ben afgestapt van mij Louis Vuitton Speedy - idee.
Maar dat is maar uitstel, geen afstel... Don't worry my friend!
Ik heb mijn oog laten vallen op Michael Kors,
ik ben helemaal into MK sinds enkele maanden.
Een verjaardagscadeau dat ik vorige maand al gekregen heb van mijn mama en broer
is een zonnenbril van MK, maar die hebben jullie nog te goed van mij.
Welke van de twee MK-totes vind jij het mooist?


Yes i admin, I'm a beautyaddict ...
De mooie spulletjes die hierop staan, en ik niet voor mijn verjaardag krijg,
koop ik voor mezelf, i can't help it.

Wat staat er op dit moment op jouw wishlist?



Geen opmerkingen: