zondag 6 mei 2012

Moederdag met Lush!

Over exact één week, op 13 mei, is het de dag om onze mama's nog een keertje in de bloementjes te zetten, want zeg nu zelf ; dat verdienen ze dubbel en dik!
Lush gaat hier allesinds mee akkoord, en vind ook dat we onze mamatjes eens mogen verwennen.
Speciaal voor deze gelegenheid heeft Lush dan ook enkele mooie producten gecreeërd.
Dit met de fijnste ingrediënten en essentiële oliën, want alleen het beste is goed genoeg voor haar.


Voor inspiratie? Lees gauw verder ...

Voor diegene die nog een beetje inspiratie nodig hebben voor moederdag,
trek je ogen even goed open.
En ... geniet!

Isn't this cute^^



Bubble Bloom.
De herbruikbare Bubble Bloom-bar is goed voor zo'n 6 schuimbaden.
Hou het stokje even onder de stromende kraan of laat het enkele keren door je water glijden en daar zijn de bubbeltjes!

Bubble Bloom : € 8,95


Madame Butterfly
Ook een herbruikbare bar, voor zo'n 6 schuimbaden.

 Madame Butterfly : € 8,95


Tulpen uit Amsterdam
Herbruikbare bar, voor zo'n 6 schuimbaden.
Leuke extra : aan het kaartje dat aan deze tulpjes zit, zitten bloemzaadjes.
Plant deze, en je kan volgend jaar je mama verse bloemetjes cadeau doen!

Tulpen uit Amsterdag : € 8,95



 The washing up Fairy
Wedden dat jij zal aanbieden om de afwas te doen, met deze schattige engeltjes?
Haal feetje enkele keren door je hete water, en daar heb je het schuim.
Of het het beste afwasmiddel ter wereld is?
Geen idee, in alle geval wel het mooiste!

The washing up Fairy : € 6,95


Als laatste nog een fototje van mij en mijn mama, vorig jaar in Knokke.
Ik heb ook op Twitter al enkele keren laten vallen dat ik vanaf dinsdag tot donderdag in
Luxemburg zit op uitstap met school.
Daar vervolg ik zeker mijn zoektocht naar een fijn cadeautje om mijn mama zondag mee te verassen!


Deze en andere Moederdag-producten zijn verkrijgbaar in de Lush-finialen en op hun site.

Hoe gaan jullie je mama eens verassen of verwennen volgende week?


Geen opmerkingen: