donderdag 10 mei 2012

Dior (eyecandy) Summer Mix - juni 2012

Lezers die me volgen op twitter hebben vast al gelezen dat ik afgelopen drie dagen in Luxembourg zat op schooluitstap. Vandaar de enkele 'blogloze' dagen.
In Luxembourg hadden we erg afwisselend weer, je kan bijna zeggen dat ik mijn zonnenbril op mijn neus had staan, en tegelijkertijd mijn winterlaarzen en paraplu vast had.
Wat maakt dus dat ik heel erg verlang naar de zomer.
En bij het zien van mooie zomercollecties, is dit gevoel nog sterker aanwezig natuurlijk.





Ik stoot tegen de nieuwste Dior collectie, en zat meteen met mijn hoofd in de zon op een mooi strand met een cocktail in de hand.


Ondanks het eenderzijds een trend is deze zomer om nagels en lippen te matchen van kleur,
komt Dior met het omgekeerde :
nagels en lippen die perfect in verschillende kleuren kunnen.



118 Acapulco  , 158 Calypso
178 Cosmo , 198 Lagoon

En dan natuurlijk de glossjes ;
224 Sunrise
542 Orange Paréo
664 Rose Bikini
854 Rouge Croisiere

Rouge Dior Vernis Gloss : € 23,50
Dior Addict Ultra Gloss : € 28
Verkrijgbaar bij de betere parfumerie.

Een mooie collectie als je het mij vraagt.
Op mijn wishwist staan alvast het lakje in de kleur Cosmo en Rose Bikini lipgloss.
Me likey, Dior!

Verlangen jullie ook zo naar de zomer en dragen jullie dan liever nagellak die matcht met
je lippen of ga je net als Dior voor het omgekeerde?

Geen opmerkingen: