dinsdag 15 mei 2012

MAC Zoom Waterfast Lash Mascara

Voor iedere beautyblogger is dit een speciaal moment, I guess ...
Het eerste artikel met een mac product, mijn eerste mac product!
De 'Zoom Waterfast Lash Mascara'. Deze zat in mijn goodiebag die ik kreeg op de
voorstelling van de MAC 'hey sailor' collectie..
MAC heeft me doen inzien dat ik meer moet zoeken in een mascara als
"het maakt mijn wimpers, lang en zwart".
Dus, ik ben kieskeurig, thanks to mac!




Later in het artikel testen we uitgebreid uit of deze mascara wel zo
"aquarésistant" is als op het doosje staat.


De make-up van MAC komt in een doosje, wat automatisch een luxueus gevoel meegeeft.
De mascara zelf heeft een zwart, matte huls met in glanzende, zilvere letters
'M.A.C ZOOM WATERFAST LASH' op gedrukt.
Voor de rest is de mascara gewoon zwart, en basic.
Wel staat het matte zwart erg chique, me likey!


Ehwgh, raar om je oog van zo dichtbij te zien.
Op deze foto is goed te zien dat de mascara mijn wimper heel lang maakt.
Ik ben door moeder natuur al gezegend met lange wimpers,
maar mac helpt moeder natuur hier nog een handje.
Voor diegene die het als 'spinnenpoten' aanzien,
wel dat is het niet, je kan de mascara subtiel aanbrengen (effect van laatste foto)
of


De Mac Zoom waterfast lash mascara heeft een stevig borsteltje met korte 'haartjes'
Deze spreiden mijn wimper goed, en boosten ze.
Mijn wimpers zien er volumieuzer, zwarter en veel langer uit!


De ultieme test :
Een nat watje over mijn ook wrijven en enkele seconden wachten,
weghalen en ...


Dit is maar wat ervan af kwam...


 De foto is een beetje wazig, maar je kan zien datik allesbehalve een panda ben.
Onder mijn oog zie je wat 'fall out' of hoe ik het ook kan noemen,
maar geen zwarte vegen of wat dan ook.
Ik heb enkele keren stevig geveegd met het watje op mijn oog.
De mascara zit vrijwel volledig nog op zijn plek.


Desondanks ik deze mascara niet zelf heb gekocht zou ik dit wel doen,
wanneer deze niet in mijn goodiebag stak.

De mascara kost € 17 en is verkrijgbaar bij MAC-finialen of in
Nederland in de online shop van de bijenkorf.

Geen opmerkingen: