vrijdag 11 mei 2012

Catrice - Coolibri LE juli/aug 2012

Voor wie door het artikel van gisteren, met de nieuwste Dior collectie nog niet genoeg met zijn hoofd bij de zon zit, heb ik vandaag een andere zomerse,
zeker ook meer budgetvriendelijke collectie van Catrice.
De kleuren doen mij al zeker denken aan zon, zee, strand en cocktails!


Dit plaatje alleen al doet toch meteen denken aan zomer?
Kijk snel verder voor meer tropische, summer feelings!



Mooie, kleurrijke producten,
prachtig bij een (zon)gebruinde huid.

Eye shadow pen : € 3,49
Precious nectar
Birds flying high
Virgin forest
Exotica

Golden Glow eyeliner : € 2,99
Precious nectar


 Jelly Cheeck Tint : € 3,99
Alboom
Dit product is inmiddels niet meer onbekend, blush die je aanbrengt met je vingertoppen,
met een jelly- structuur, vloeibaar dus.
Hierbij geldt ; oefening baart kunst!
Je kan dit product ook als lipproduct gebruiken, en de kleur is makkelijk op te bouwen.
Het product heeft ook een mooi uiterlijk gekregen met de bloemen op het deksel.


Colour Refreshing Lip Balm : € 4,99

 Een lipbalm die je lippen zacht maakt, hydrateerd en een subtiel kleurtje geeft.

Nectar Gloss : € 3,79
Flying high
Feathery pink
Gorgeous blossom
Exotica
Het blauwe glossje valt onmiddelijk op.
De gloss zal echter niet zoveel pigment afgeven dat je blauwe lippen zal krijgen,
ze hebben een wet-gloss finish, semi-transparant en hebben geen shimmer.

De blauwe Birds flying high wil ik zeker hebben, als hebben-dingentje.
Ik denk dat wanneer je dit glossje bovenhaalt, vele mensen choqueert!


Ultimate nail lacquer : € 2,49
Birds flying high & Twist of Lemon

Abloom & Exotica
Virgin Forest

Deze collectie spreekt me enorm aan!
Ik hou van zomer en felle kleurtjes op mijn nagels.

Mijn wishlist :
- Eyeshadow pencil in 'Precious Nectar'
- Colour refreshing lip balm
- De glossjes, jep alle 4 !
- Lakjes in 'Abloom en Exotica'

Een hele boel, maar ik vind het een prachtige collectie.

De collectie zal vanaf half juli '12 te vinden zijn bij Kruidvat,
in Nederland bij Kruidvat en trekpleister.

Zit er iets bij wat jullie zeker willen inslaan?



Geen opmerkingen: