donderdag 17 mei 2012

Things I want to do. Places I want to go (before I die)

Dromen, ja we hebben ze allemaal.
Sommige gaan over materieële zaken, andere hebben meer gevoelswaarden.
Soms blijven dromen, gewoon dromen, en soms kan je ze laten uitkomen.
Soms gaat het snel en gemakkelijk, andere zijn hard en moet je hard voor werken.


Vandaag gaan we de persoonlijke weg op, en laat ik jullie in foto's zien,
waar ik van droom, wat ik graag wil later, en welke plaatsen ik graag wil zien.
Things to do and places to go before I die ...



Ja, dit kennen we allemaal wel.
Nieuwe make-up kopen zou ik iedere dag kunnen doen!


Je ziet er zoveel afbeeldingen van, maar ooit wil ik dit ook zelf eens proeven! 


Sorry, Ik ben gewoon een meisje, en meisjes willen dit!


Een verlovingsring ontvangen van de man waar je echt van houdt en je toekomst mee wil delen.
Als deze ring dan ook nog eens van Tiffany is, wat wil een vrouw nog meer?


Eigenlijk ben ik in nog niet zoveel landen geweest.
Ik reis graag, en proef dan ook graag van de lokale keuken.
Een pizza eten op een mooie markt, gezellig op een terrasje, een goed glas wijn en enkele fijne vrienden of gesprekken.
That's life...


Heeft er iemand dit ooit al gedaan?


Een 'droom' die dichtbij in de toekomst ligt...
Als het lentezonnetje er nu eindelijk eens zou doorkomen, zou het al fijn zijn!


Again, ik ben gewoon een vrouw ...


 Hun leven is one hell of a party denk ik...


Ik heb het niet op piercings en tattoo's.
Maar ik wil graag een klein zinnetje of de initialen van iemand laten zetten op een plaats
waar niemand het ziet, en zou dit ook niet aan de grote klok hangen.
Het is bij mij, en daar zal het altijd zijn, en da's meer als genoeg.


En net deze auto is daar perfect voor!


En dit liefst in een grote, drukke stad.


Do something crazy in your life!


Soms hebben we hier allemaal wel eens zin ik denk ik.


Zelfs in Parijs ben ik nog nooit geweest...


Reizen is leren:  leren kennen, leren begrijpen, leren proeven,
leren openstaan voor andere dingen.


Nemo-fans ;-)


Mèt onbeperkt budget, pleaaaazzzz



Again, do something crazy in your life!


Ook onbeperkt ...


Mijn mama is er twee jaar geleden nog geweest, en vond dit een prachtige stad.
Ik wil er een van de komende jaren ook eens heenreizen,
voor de kunst, de mensen, het eten, de gebouwen, en natuurlijk ; shoppen! 


Celebrity-spotting en shopping!


Misschien met LMFAO?


Jammergenoeg mis ik dat echt kerst-gevoel al zo'n 3 jaar.
Ik ben er zeker van dat je dat in the big apple niet kan missen.


Ja, dit zegt meer als genoeg!

LV speedy, here I come!



Maar bovenal ...
Iemand om heel veel van te houden en samen gezond, en gelukkig oud te worden.

Nu jullie, wat zijn jullie dromen?

Geen opmerkingen: