zaterdag 26 mei 2012

C'est la vie en Lime !

Liefste lezertjes, hebben jullie dat ook gevoeld de afgelopen week?
De hoge temperaturen doen je zo geloven dat het al bijna vakantie is.
Jammergenoeg is dit niet het geval en komt er nog een drrukke examenperiode aan.
Maar we mogen al wegdromen naar dat punt.
Met zo'n goed weer willen we onze nageltjes allemaal in een fel kleurtje lakken.
Ik laat jullie vandaag twee, budgetproof, kleurtjes van Essence zien.
Lime it up en C'est la vie


Vandaag dus geen 'La vie en Rose' maar wel en Lime!

Beginnen doen we met een heel trendy kleurtje voor deze zomer.
C'est la vie.
Favoriet van menig beautyblogger, dus ik wou de kleur zelf ook wel op mijn nagels zien.
Het is een mooi creamy koraal kleurtje, wat toch nog net iets meer naar het oranje toegaat.


De swatch is gemaakt met twee laagjes, zonder topcoat en camera met flits.


Op sommige nagels lijkt het alsof de lak niet volledig dekt (middelvinger)
hier zie je echter in het echt niets van terug, hier heeft de flits voor gezorgd.


Dit is het maximum van nailart waar ik goed in ben, haha!
Heb op mijn ringvinger een laagje 'Make it golden' van Essence overgelakt.
Dit gaf een hele levendige combinatie, en deed me denken aan champagnenageltjes.
Het goud past mooi bij het koraal van C'est la vie.



Swatch van Lime it up.
Deze lakte iets stroever, maar dit kan ook zijn door het feit dat ik het lakje vorig jaar al kocht.
Lime it up lakte een beetje streperig, en had meerdere laagjes nodig om hem dekkend te krijgen.



Op deze foto's draag ik 3 laagjes lime it up, zonder topcoat.
Foto's genomen met flits.



Foto, zonder flits, in daglicht. 


Lime it up vind ik echt een lakje voor de zomer,
dit kleurtje doet me denken aan mojito's, mijn favoriete drankje van de zomer.

Ik vind de borsteltjes, desondanks ze zo recht zijn onderaan, prima lakken.
Ze zijn breed en zorgen ervoor dat je de lak goed uitsmeren.


De lakjes van Essence zijn verkrijgbaar bij Kruidvat voor de prijs van € 1,29 per stuk.

Wat is jullie favoriete zomerlakje?




1 opmerking:

Lonneke zei

vind dat limoen kleurtje zo leuk :Dx