zondag 20 mei 2012

Take a look into my life!

Ik vind het zelf altijd enorm leuk om zulke 'sneak peeks' op andere blogs te lezen,
gewoon omdat we het allemaal zo leuk vinden om onze neus eventjes in een ander zijn
leven te steken.
Daarom heb ik enkele random fototjes op mijn gsm beginnen verzamelen,
en laat ik jullie om de zoveel tijd eens in mijn leven neuzen ...


Welcome to Saint-Tropez?
Nee dat net niet, sorry, het zal eerder 'Welcome into my life' zijn ...



Welja, euuhm ...
Deze foto is genomen onder de naam ; "Doe eens gek..."
De foto is getrokken op een avond in een soort 'danscafé' waar op dat moment
super weinig mensen zaten (anders had ik deze foto misschien niet genomen!)
en helemaal opvallend ; absoluut geen jongens of mannen!
Wat bleek? We waren beland op een ladies night.
Super fijn! Een avondje zonder mannen en gewoon the girls, hier heb ik echt van genoten!


Een vriend van mij is deze maand verjaard, en we besloten hem een klein kaartje te geven.
We hebben hem zeker weten te verassen, met dit 'kaartje' van zeker 1 meter hoog.


From dust till dawn, Catrice nailiees


Aan het 'werk' voor Colourblogs, artikeltjes schrijven!


Een deel van onze weekend-brunch.
Dit is bij ons een fijn moment, voornamelijk omdat door de week iedereen
bij mij thuis op zichzelf is, en zijn eigen ding doet, en ze hier vaak niet thuis zijn.
Op zaterdag en zondag wordt er 's ochtends dan gezellig samen gegeten met
onder andere eitjes, pistoletjes, vers fruit, al wat je wil!


Dit was een ideetje van mijn mamalief!
Ze had taart gekocht, appeltaart, een vèèèèl te grote appeltaart.
Deze geraakte eigenlijk niet op, tot ze de taart in de over zette voor enkele minuten
met wat bloemsuiker en een bolletje vanilleijs ... Yummy!
De taart verandert dan in een soort appelstrudel.


 Zoals ik hier al eerder zei, ben ik op excursie geweest, of driedaagse met mijn klas.
Naar Luxembourg, hier waren we net aangekomen in de jeugdherberg,
en het was heel mooi en groen gelegen, en deze brug gaf me echt een Frankrijk-gevoel!


Yes girls, you know what this issss?
Een paar prachtig gouden shimmery, over the top, peeptoes van Louboutin!



Well helloooo... Het prijskaartje van een deel van al dat moois!




Een super cute tasje van Louboutin!
Met allemaal superschattige schoentjes aan vastgemaakt.
Zou ik dit ooit dragen? Nee absoluuuut niet, maar het is wel grappig! 


 Dat mag natuurlijk ook altijd!
Dit zijn allemaal winkels uit Luxembourg.
Jammergenoeg heb ik niets gekocht :(
Leuk weetje, de Vuitton-winkel is in Luxembourg gewoon op de grote winkelstraat gelegen,
en dit dan nog wel recht tegenover een H&M !


Klein Essence-en Catrice shoplogje met stuk voor stuk fijne producten!
Beauty on a budget...


Nog een verjaardag, en daar moet natuurlijk op geklonken worden!


Ik en een vriend op een terrasje.
Gisteren had ik echt een zomergevoel, en heb ook even liggen zonnen in mijn tuin!
Of ik echt gebruind ben? Nope, maar maakt me niet uit,
de vitamientjes die de zon afgaf hebben mij helemaal uit mijn winter-blues (ja seriously!)
gehaald, de zomer is eindelijk op komst!


iPod, ja nog maar een gewone Nano van 4GB.
Deze heb ik al 3 jaar, en nog steeds geen enkel krasje op de achterkant.
Het hoesje heb ik ook al 3 jaar en is nu kapot, gebroken, DOOD :(
Het valt af te wachten wanneer de eerste kras op mijn appeltje zit ...

Movie Star , Essence.
Ik heb altijd getwijfeld of ik grijs mooi vond, maar deze kleur is absoluut een van mijn favorieten tintjes geworden!


 Er zijn enkele drukke weken voorbij (gevlogen? Helloooo 20 mei?!)
En door al dat gefeest, en gelach en gewerk door,
vind ik het altijd fijn om 's ochtends in het weekend op mijn gemak te bloggen,
met een kopje koffie.

Ik vind het zelf superfijn om deze fototjes allemaal terug te zien!
Ik heb deze blogpost dan ook met een big smile op mijn gezicht gemaakt.

Geniet van jullie zondag!

1 opmerking: