zondag 13 mei 2012

Catrice Liquid Liner - Dating Black Joe

Ik ben al maanden fan van de Liquid Liners van Catrice en gebruik sinds vorige zomer
de waterproof liner uit hun assortiment liquid liners.
Dit was dan ook de meest waterproof liner die ik getest had.
Nu begon deze op te raken, doordat ik deze vrijwel iedere dag gebruik en werd het tijd voor een andere.
Jammergenoeg hadden ze de waterproof (010 don't leave me) nietmeer, dus ging ik maar voor de niet-waterproof versie van don't leave me, namelijk 010 dating black joe.



Ga ik Joe Black blijven 'Daten' of ga ik toch terug naar de waterproof liner?




Don't leave me was de meest waterproof liner die ik ooit gebruikt had, i loved it!
Maar dan is 'ie op , bummerrrrr...
Anyway voor de prijs moet je het niet laten, want de liners zijn eigenlijk
'spotgoedkoop' voor de kwaliteit die je terugkrijgt.


De Liquid Liner zit in een strak, smal 'flesje' en heeft een spits sponzen kwastje.
(rechts achter op de foto het kwastje)
Dit werkt prima.

Wanneer je het flesje opendraait en het kwastje gebruikt zit er precies genoeg op
om nauwkeurig te kunnen werken.
Ik ben kinda clumsy, zeker met liquid liners,
nu is dit al iets beter maar toen ik de eerste Liner kocht, was het nog een ramp.
Misschien even wennen als je dit niet gewend bent,
maar het kwastje is makkelijk in gebruik.

Over naar de swatches ;
 Na 1x dippen de 3 lijntjes gemaakt.
De liner is pikzwart en droogt matt op.
Ziet er prima uit toch?



Maar toen ... De test, waterproof of niet?
Ik pakte een watje dat ik een beetje nat maakte en wreef hier zachtjes mee over mijn hand.
Het (beetje vieze) resultaat hiervan op het watje.




En dit schoot over op mijn hand.
Zwarte vegen, en een vaag lijntje.
JAMMER =(




Al vind ik dit een perfecte liner voor wanneer het niet te warm is,
niet regent of je niet gaat zwemmen.
Want al bij al vind ik dit een prima liquid liner.

Volgende keer ga ik toch liever voor mijn waterproof versie.


010 Dating Black Joe en 010 Don't leave me
De Liquid Liners van Catrice zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en kosten € 3,79 per stuk


Is het een vereiste voor oogmake-up dat die waterproof is voor jullie, of is dit bijkomend?

Geen opmerkingen: