maandag 21 mei 2012

Rituals 3-in-1 miracle mascara

Ik liet jullie al enkele producten zien van Rituals, zoals de lakjes :
en het oogschaduw palette 'Up Town Blue' en hoe blij ik hiermee was.
Ja hoor, ik was al overtuigd over de make-up van Rituals, nu kreeg ik in datzelfde pakketje,
ook een mascara, en daarvan krijgen jullie vandaag mijn ongezouten mening te horen, euh lezen!


Ben ik weer zo tevreden over Rituals of is het dit keer anders?


De mascara zit in een strakke glanzende huls, die wat boller is.
In zilvere letters staat Rituals... Miracle 3 in 1 mascara.
Ook worden mascara's en oogschaduws en dergelijke bij Rituals in doosjes verkocht.
Hier krijg ik altijd een luxegevoel van!


Het borsteltje dan, het is in tegenstelling tot mijn vorige 'mascara-swatch' van mac,
geen recht borsteltje.
Het borsteltje heeft een bol stuk en een spitse punt.
De mascara heeft dikke vezels die veel mascara opnemen.


Ookal zou je het misschien niet denken,
wanneer ik deze mascara bovenhaalde met vriendinne bij, vonden ze dit een beetje raar
Maar het borsteltje is erg handig in gebruik!
Het spitse stuk laat toe dat je ook perfect aan je binnenste wimpers geraakt,
en het bolle stuk zorgt voor veel volume met die elegante touch!


De mascara spreid mijn wimpers mooi, en maken ze ook langer.
Geen spinnenpoten, maar ook geen volumieuze wimpers.
Voor de dames dat dit niet hoeft, is deze mascara perfect!




 Dan nu, waterproof of niet?
De test ...
Een wattenschijfje natgemaakt en enkele seconden op mijn oog gehouden
en zacht gewreven.


Dit kwam van mijn oog, ik denk niet dat hij waterproof is,
hoe ziet mijn oog eruit? 


 Je kan het al zien; geen giant panda ogen.
Gelukkig! Mijn wimpers zijn een beetje in de war, maar allesinds geen pandaoogjes.

 


De mascara is zacht voor de ogen door zijn milde formule met natuurlijk mineralen.
Bevat geen parabenen en geen parfum.

 De prijs van deze mascara is € 14,90
Voor de meisjes die dit vrij duur vinden,
je krijgt er een goede mascara voor terug!
Te koop bij Rituals-finialen en online

Ik ben heel tevreden over deze mascara, en raad hem zeker aan!

Dit artikel bevat producten die me door een bedrijf zijn opgestuurd.
Dit heeft echter geen invloed op mijn mening.
Voor meer info, lees mijn disclaimer


1 opmerking:

Lonneke zei

klinkt best fijn !
x